eyalet sistemi ve kürdistan karşılığında abd tarafından sınır dışı edilecek, sonra da apo'nun yakalanışı gibi yakalanarak türkiye'ye getirilecek olan şarlatan.
hem abd kazanacak, hem akp kazanacak. büyük ortadoğu projesi de tıkır tıkır işleyecek.
biz alışığız bu oyunlara.
biz her gün kafamızda satranç oynuyoruz, bir sonraki hamlesini görüyoruz bu vatan hainlerinin.
ama akp seçmeni görüyor mu acaba?
31 mart seçimlerine kadar selahattin demirtaş'ta serbest kalacak.
ama benim umudum yok.
çünkü anlatabilecekleriniz, karşınızdakinin anlayacağı kadardır.
akp yine en az yüzde 40 oy alır.
kimse boşuna umutlanmasın...
13.05.2011 15:05 tarih ve saatinde (bkz: ayk73) isimli canlının hakkında şunları dediği canlıdır:
buyrun kemocanlar, laikçiler, ateistler, püskevitçiler, şucular, bucular
bu adam vatan haini mi?
dolandırıcı, şarlatan mı?
hırsız mı?
bölücü mü?
başka bir şey mi?
hodri meydan
fethullah gülen'in türkiye cumhuriyeti devleti ve milleti aleyhine yaptıgı veya hukuk dışına çıkarak yaptıgı tek bir yanlışı belgesiyle ıspatlayın.
herif "allah onların evine ateşler salsın, yuvalarını başlarına yıksın" derken, hava kuvvetlerinden bahsediyormuş ya lan... beddua etmiyor da, kontrol kulesi gibi uçaklara kalkış izni veriyor sanki pezevenk..
17/25 aralığı bırakın, darbe yapılmasa ve ölseydi devlet töreni düzenler Çamlıca tepesine gömer oraya türbe yaparlardı.
Meclis kürsüsünde sevgili hoca efendimiz diyenler 17/25 Aralık için hocamıza iftira attılar bu CIA mossad oyunu der millet de inanırdı ki bu kısmen doğru.
Hatırlayınız, hoca efendi diye ayağına gitmeleri ara bulmaya çalışmaları.
17/25 Aralık olmasa, darbe olmasa da ölseydi allem eder kallem ederler birilerini kandırırlar Çamlıca tepesine yapılan camiye adını verirlerdi.
Olmaz demeyin, Türkçe olimpiyatları diye para bastık biz siz neden bahsediyorsunuz?
Eğitim sistemi hukuk emniyet bu hainin emrinde olup bu çete izini rızası onayı adamı olmadan bu devlet kurumlarına çaycı olarak bile giriliyor muydu?
Bu insanı eleştiren din düşmanı, küfür eden islam'a hakaret ediyor deniliyordu.
Peki ya diğer cemaatler, onlar sütten çıkmış ak kaşık mı?
Hayır, onların çıkarına yarın akp veya başka iktidar dokunduğu zaman hepsinin fetöden farkı olmadığını görecek.
bu adamın tek başına bir anlam ifade etmediğini anlamak gerek. yoksa bu düzeyde bir örgüt kurmak onun harcı değil. o sadece arkasındakileri temsil eden bir yüz.
önemli olan halk artık uyanıp, tarikatların şeyhlerin efendilerin peşinden gitmeyi bırakmalı. sadece kendi aklının peşinden gitmesi gerektiğini bilmeli.
fakat benim anlamadığım nokta şu ki, zamanında bu adamın eline nasıl bir güç verilmiş ki, sporcusundan entellektüeline kadar türkiye'de adamın yanına gitmeyen kalmamış.
Darbeden 18 gün önce kendisi hakkında şunu yazmıştım: (bkz: #32969843/)
Bundan 10 yıl önce de cami önünde bunun cd vaazlarını alanlara da, "almayın, dinlemeyin bunu" demiştim. Dedim dedim dinletemedim kimseye.
Bonus: (bkz: #32867163)
Birinci tip: sanat ve bilimle ilgilenir ve kendisini anlatabilmek için siyasete ihtiyaç duymaz. Bu tip insanlar siyaseti bilse bile bizim gibi ülkelerde toplumla aynı hisleri paylaşmadığı için iktidara gelemez. Zaten siyasetle ilgileri ayda yılda bir kere yaptıkları dost sohbetlerinden ibarettir.
ikinci tip: gerçek anlamda dindar ama halkın içinden yetişmiş bazı kimseler de siyaseti kirli bir uğraş ve dünyevi olarak gördüğü için siyasetle ilgilenmek istemez. Lakin bu tipler örgütlü olduğu için siyasetle uğraşmama ihtimali ortadan kalkar.
Ben Fethullah güleni ikinci tip insanlar arasına koymakta beis görmüyorum ki bu çok açık bir şey zaten.