yıllarca ilmik ilmik milletimizin başına çorap ören kişi... daha doğrusu çorap örülmesinde aracılık eden alçak! Bir piyon, batının bir piyonu...Irak'ta Saddam'ın ordusundaki benzeri Amerika karşısında silah kullanmamış Irak'ın kolayca yenilmesine sebep olmuştu.
bir cemaat lideri olup teröristin kravatlı olanlarındandır.
bir de buna benzer cemaatlerin kravatsız olanları var ki (bkz: gavs hazretlerinin köpeğiyiz) ellerine fırsat geçse bunlara rahmet okutur.
kendisine birileri tarafından 'gel bu sıla, bu hasret bitsin artık' denilen kişidir.
birlikte bank asya açılışı falan da yapmışlardır.
jest olsun diye türk lirasına kendisinin düzenlettirdiği türkçe olimpiyatları bastırılmıştır.
Bundan tam sekiz yıl önce kendisinin ne mal olduğunu şu sözlerle ifade etmiştim:
"insanın içini acıtan, yüreğini sızlatan bir şahsiyet. yok yok öyle çok ağladığından falan değil. sebebi bu insancığın dokuz milyon * adet müridi, talebesi vs var. burada * bakıyorsunuz da herkes o sulugöz * reklamında oynatılası adamın ne * olduğunu biliyor ama diğer yandan da üniversite okumuş, master'ını doktorasını yapmış, hatta ordinaryüs bile * * olmuş elemanlar, abiler, ablalar gözü kapalı peşinden koşuyorlar fethullah gülenin ardından. tamam ameller niyetlere göredir ama allah sana akıl vermiş, fikir vermiş.. senin düşünmene gerek yok biz senin yerine düşünürüz diyenlere müteşekkir kalıyor bu abiler, ablalar. neyse lafın kısası darbe, postmodern darbe, e-muhtıra vs. yapılmadan önü kesilmesi gereken adam."
Biz zamanında kendisinden bahsederken fetoş derdik, bizi uyarırlardı hocaefendi diyeceksin diye. Çoğu mapusta şimdi onların. Kimin peşinden gittiğinize dikkat edin.
gelmiş geçmiş en büyük şeytan olduğunu biz ta 90'larda biliyorduk, 2013 yılında silah kendisine doğrultulunca kandırıldık diyen budalalar gibi sümüklü mendilini düşürmesini beklemiyorduk. Ama ne oldu? Kaybeden yine biz olduk.
Yıllarca bu münafığa nur yüzlü felan derlerdi bi ara ciddi şüphe etmiştim bem mi farklı görüyorum mk diye. Bu adam hakkında geçmişte güzel söz söylemiş ama şimdi reisçilik oynayan bütün orospu çocuklarına sesleniyorum. Burada saklanabilirsiniz ama ahirette burnunuzdan fitil fitil gelecek. Kuranı kenara koyup bilmemnei nuru kendinize kitap belleyip peygamberleri unutup hacı hoca peşine takıldığınız için acı dolu bir ateşte kavrulacaksınız.
sorgulanmamış eski din anlayışıyla peydah olmuş islamcı terörist.
işte dininizi sorgulamazsanız gün gelir böyle rezil olursunuz. hadisler, hurafeler sarar her yanınızı ve gün gelir tüm gününüz valla ben cemaatten değildim yeaaa diye inkarla geçer.
mensuplarının hala utanmadan sözlükte yazmaya devam ettiği abd uşağı terörist. yurt dışında yaşıyor olmanıza güvenmeyin, bir gece ansızın bir bakmışsın kafanda çuval uçaktasın. sonrası f tipi.
dolara okuyup üfleyerek ekonomimizi de bozmuştur en sonunda namussuz alçak. her şeyden haberi var bu milletin merak etme sen. allahın izniyle seni idam ettiğimizde dolar 1 tl olacak.
kendisinin hasretliginin bitmesini temenni eden bir basbakanimiz vardi vakti zamaninda.
aha da soyle bir paragraf vardi+
--spoiler--
"Gurbet hasrettir. Hasret bedeli çok ağırdır, faturası çok ağırdır. Biz, gurbette olup, şu vatan topraklarının hasreti içerisinde olanları aramızda görmek istiyoruz. Bu sıla hasreti artık bitmelidir, bitsin istiyoruz"
--spoiler--
Yahu bakın ciddi diyorum, bu or*spu çocuğu bugün masum ilan edilsin, dış mihraklar tarafından kandırıldık denilsin, anında çark edecek ve tekrardan bu dallamayi ilah ilan edecek milyonlar var bu memlekette.
Daha ne diyeyim.
Edit: ex, belki de next fetöcü hemen de eksilemiş.
Akp zamanında zirveye çıktılar,sonra olmadı baştan.mahalle yönetmiyorsun,devlet kandırılmaz uyutulmaz,devlet imkanları fetöye sunulamaz.akp nin çıkmazlarından biride budur.faturası halka ödetildi.devlet Erkan'ı bir zarar gördümü yok. Ozaman halkın gönlünü hoş edeceksin emekliyi işçiyi bin binbeşyüze mahkum etmiceksin.devletin halka borcu vardır maddi manevi.