99.
sesi hoş, kendi hoş sanatçı. beğenirim.
100.
Çok beğendiğim bir sanatçı, kişiliğe kendisine karşı müthiş bir sempatim var. Eleştirebilmek mümkün değil.
101.
ilk solo albumu cikmistir.
101.
Türkiye'de sevdiğim nadir başarılı şarkıcılardan biridir.
Manga'dan sonraki bireysel projelerini pek beğenmedim.
102.
Zaten sesine diyecek birşey yok bunun yanında Aile yaşantısı, yaşam tarzı ve yaptığı değişik işlerle takipçisiyim. Aslında mimar olma yolunda ilerlerken sanatçı olmuştur.
104.
yarabbi bu nasıl isim soyisim kombinasyonu.
tam böyle allahlı mallahlı kişisel gelişim kitabı yazıp sabah karı programlarında boy gösterecek ismi cismi var adamda.
105.
şarkı da bok gibiymiş. mangasız standart kral tv şarkıcılarına dönmüş.
106.
kendisi mimardır. tam bir mimar parmaklarına sahiptir. müthiş.
108.
Trt de kulaktan kulağa isimli güzel bir belgesel dizisi yapıyordu bir zamanlar.
110.
Garson bana buz getir şarkısı gibi bir çok doğaçlama şarkıya imza atmıştır. Ayrıca kulaktan kulağa programıda efsanedir. Zaten sesine yaşam tarzına diyecek birşey yok.
112.
manga grubunun solisti. "neredesin sen" türküsünü güzel yorumlamıştır.
113.
Oğullarına aaron ve axel isimlerini vermiş,eşi yabancıymış ondan sanırım.
Sevgimde biraz azalma oldu açıkçası.
114.
uzun saçlı ferman(büyüktür)kısa saçlı ferman.
116.
manga grubunun solisti olan yakışıklı abim. ferman abi hep popüler şarkılar çıkarmaya devam et.
117.
On numara insan gibi gelen kişi. Hiç tanışmadım bilmiyorum ama o izlenimi veriyor. Evet.
118.
Sesi de, karakteri de 10 numara adam. Eski manga parçaları efsaneydi. Biraz daha pop müziğe doğru yanlar gibi oldu ama biz eski rock parçalarını özledik.
120.
Manganın solisti olarak bilinmektedir. Oyuncu gün koper'e benzemektedir.
121.
Siyasi yönü tartışılır.
Ama Manga grubunda yaptığı şarkılar çok iyi
Ona bu konuda laf atan gitsin Aleyna Tilki falan dinlesin.
122.
o değil de maNga Eurovision da nasıl oldu da birinci olamadı aklım almıyor. yıl oldu 2024 hala dertlenirim bu konuda.
123.
Kendisine söylenen sözlere ceza almamasına çok güldüm.
Bir nevi mahkeme “ adamlar haklı amk “ demiş *