son zamanların popüler sitesidir. işin ilginci bir tane bile gerçek adresim yoktur. ama 5 tane sahte adresim vardır. onlarla bilimum rus kızlar elde etmeye çalışmaktayım. sonuç ne peki? hüsran değil tabiki. rusça bildiğim için sorun olmuyor. yazı iple çekiyorum. büyüksün facebook.
birkaç gruba birden üye olan bir arkadaşımın bu eylemini ana sayfada "ekvator cafe taksim, fotoğraflarına bakanları gör ve bulutsuzluk özlemi toplanarak hödögül hedeoğlu'nun hastası oldular" şeklinde ilan eden sitedir.
yanlış mı okuyorum diye aval aval baktığımla kaldım. bu ne lan?
uyuşturucu niteliğinde sitedir. bilgisayarı açar açmaz birçok insanın yaptığı şeydir facebook'a girmek. ister asosyallik olsun adı ister başka bir şey. sonuçta hayatımıza yer etmiş durumdadır tıpkı cep telefonları gibi. bunda en büyük etkiyi ise insanların birbirini takip etme merağı ve kişinin bakın ben ne kadar eğleniyorum temalı fotoğrafları yaratıyor. eklenen uygulamalar, oyunlar, paylaşılan videolar ise sitenin dinamiğini sağlıyor. şimdi türkiye kaynaklı bir sorundan dolayı muhtemelen erişim sorunu yaşanıyor insanlar sanki kıyamet gelmiş gibi davranıyor; ki buna bende dahilim. sanırım zeki olmak böyle bir şey olsa gerek.
bazen saçma uygulamalarıyla insanı rezil eden site.
gün itibariyle yaşanmış bir olayın anlatımıdır bu:
bir arkadaşımın durumum hakkında yorum yaptığı bildirimi geldi ve merakla bakmak istedim haliyle. lakin duruma baktığımda bir yorum yoktu. acaba eski bir durum için mi yorum yapılmış diye bildirime tıkladım ve karşıma kamasutra ile ilgili bir sayfa açıldı. tabii benden de başka arkadaşlara bildirim gitmiş. ne yapalım? buna da alışacaz artık. öyle her bildirim için merakla bakarsan bu gelir başına. insanın başına ne gelirse meraktan gelir zaten!
ikide bi donup çözülmekten başı gözü dönmüş hesabımı tamamen silerek kurtulduğum paylaşmanın *okunu çıkarttıkları sitecik. ilişkisi var bilmem ne gözümüze gözümüze sokuyorlar ne zevk alır insan oğlu nispet yapmaktan anlayabilmiş değilim. yok ilişkide yok çelişkide ha bide karışık var demeleri o ki var bi kaç kişi hangisine vereceğime karar veremiyorum.
özel hayat televizyonu misali kanal kanal herkezin neyi var neyi yok takip edebileceğiniz amacı dışına çıkmış olarak (video paylaşım ağırlığına düşülmüş ve grup açma saçmalığında sınır tanınmayan) hizmet veren internet sitesi.
birçok türevine açık ara fark atmış sitedir. ister millet birbirini tavlıyor ister avlıyor diyin. ister farmvill'den gına geldi diyin isten insanların vıcık vıcık samimiyetlerini samimiyetsiz buluyorum. fark etmiyor. kaç zamandır devam ediyor facebook ve bir şekilde canlı tutmayı başarmıştır yöneticileri. adamların arayüz değiştirmeleri bile olay oluyor. bunun yanında gayet eğlenceli oyunlarla, değişik videolarla dolu. isteyen istediği yerden bakar. sana göre amele çöplüğü bana göre sanal alemin en eğlenceli yeri.
3 yildir gormedigin bir adamin hangi tiyatro oyununa gittigini ogrenir ve, bunu begenirsin, niye ki ?
2 yildir hic konusmadigin bir kadinin anneannesiyle cektigi fotoraflara bakarken bulursun kendini ve yorumlarsin, niye ki ?
30 dakka once yanindan ayrildigin arkadasinin duvarina, of ne eglendik be bugun, gibi sacma bisi yazarsin, hepsini gectim bu niye ?
modası ne zaman geçecek diye beklediğim çöpçatanlık sitesi, ben duymaktan bıktım insanlar kullanmaktan bıkmadı. birde arkadaş ortamında ikide birde mevzusu açılır bunun kurulan cümlelerde hep aynı şekilde;
-kanka feyste bi kız buldum çok fena
-olum farmville'e sardım bu ara sende oynuyomusun
-benim uçaklar gelmiştir eve gidiyimde uçuruyum şunları*
-özgesu fotoğrafımı beğenmiş yazsammı la
-texas'ta çok fena para yaptım
-salimcan en kötü fotomu etiketlemişsin yeaaaa
-alkollü fotolarımı kaldır babm görmesin