modası ne zaman geçecek diye beklediğim çöpçatanlık sitesi, ben duymaktan bıktım insanlar kullanmaktan bıkmadı. birde arkadaş ortamında ikide birde mevzusu açılır bunun kurulan cümlelerde hep aynı şekilde;
-kanka feyste bi kız buldum çok fena
-olum farmville'e sardım bu ara sende oynuyomusun
-benim uçaklar gelmiştir eve gidiyimde uçuruyum şunları*
-özgesu fotoğrafımı beğenmiş yazsammı la
-texas'ta çok fena para yaptım
-salimcan en kötü fotomu etiketlemişsin yeaaaa
-alkollü fotolarımı kaldır babm görmesin