insanların aileleriyle çektirdikleri fotoğraflarını koydukları, "özel" kelimesinin anlamını yitirdiği site. hadi kendi fotoğraflarını koyarsın ona bir sözüm yok ama ailenle çektirdiğin, en güzel yerlerde saklaman gereken fotğrafları niye o siteye koyma ihtiyacı hissediyorsun?
bu siteyi böyle kullanan sadece ben varım heralde usta:
açıyorum. tabi açınca anasayfa çıkıyor. sonra kendi profilimi açıyorum. öyle duruyor orda. bir mesaja cevap vereceksem yada birine bakıcaksam bakıyorum sonra tekrar profilimi açıyorum. millet manyak gibi anasayfalarındaki her gönderiyi takip ediyor. garip.
sosyal paylaşım diye kamufle olmuş çöpçatanlık sitesi. hatta en kral çöpçatanlık sitelerine bile döne döne basar.
ama sorsan herkes oyun için ya da ilkokul öğretmenini bulmak için üye olmuş. ulan zamanında hatun ya da erkek düşürmek için mirc kullanmış bir zihniyet, feysbuk gibi bi cevheri affeder mi. kimi kandırıyorsunuz?
amerika da bir şekilde birilerinin desteği ile bu noktaya gelebilmiş site. yok çocuk yapmışmış yok şöyleymiş böylemiş, milyarder olmuş vs.
dünyada o kadar yazılımcı, o kadar mühendis o kadar yazılım firması, o kadar tez, proje, bitirme ödevi vs milyonlarca proje var. hiçbiri tutmuyor da bu mu tutuyor sadece aralarında ? yapılması gayet kolay bir site ayrıca,3 ayda birebir aynısını yapayım üye olmayanın ..... hadi bana da kazandırın milyar dolar !
sohbet özelliği arada bir sapıtan sitedir. çevrimiçi oluyorum, alt tarafta 14 kişi çevrimiçi gözüküyor, ama hemen üstünde "sohbet edecek kimse yok" diyor, kafası güzelleşmiş yine.
başlarda çok luzumsuz gibi görünen fakat zamanla çok faydası görülen sitedir. belki hiç mesajlaşmayacağın bi yakınının yayınladığı videoları izlersin, hiç haberinin olamayacağı, seninle alakalı alakasız herşeyi öğrenebilirsin. çok faydalı görüyorum valla.. bu kadarını tahmin etmezdim.
zaman öldürmekten başka bir boka yaramayan zamazingo. arkadaşları bulmak, onlarla irtibata geçmek yalandır efendim. sadece ilk başlarda mesajlaşılır sonrasında en fazla resimler altına yorum yazılır ki bunlar da çoğunlukla birbirini çekemediğini gösteren kıskançlık yazılarıdır. son zamanlarda iyice video paylaşım sitesine dönmüş durumda. işin en kötü tarafı ise tüm bunları bilmemize ve sövmemize karşın facebook karşısında mal mal oturup her iki dakikada bir yenileme tuşuna basmamız, vaktimizi acımasızca öldürmemiz...