facebook

entry6549 galeri
    1874.
  1. bu siteyi böyle kullanan sadece ben varım heralde usta:

    açıyorum. tabi açınca anasayfa çıkıyor. sonra kendi profilimi açıyorum. öyle duruyor orda. bir mesaja cevap vereceksem yada birine bakıcaksam bakıyorum sonra tekrar profilimi açıyorum. millet manyak gibi anasayfalarındaki her gönderiyi takip ediyor. garip.
    0 ...