profil resimlerim arşivimi kimsenin görmesini istemediğim, başka bir resim arşivimi ise arkadaş listemde ekli olmayanlar dahil herkesin görmesini istediğim ama bunu başaramadığım site. arşivin görünebilirliğini herkes yapmama rağmen arkadaş listemde ekli olmayanlarda görünmüyor, illa duvarın açık olması gerekiyor sanırım. ne dandik sitesin lan sen, açmıyorum duvarımı falan. başka derdim mi yok lan!**
etkinlikleriyle etkileyebilen sitedir. eski sevgiliyle ortak arkadaşlarınız hala varsa, çift o' lu evleniyooruz etkinliğini görüyorsunuz mutlaka. sonra insanlar soruyor neden üzgün görünüyorsun diye. hiç öyle işte.
insanı çileden çıkarıyor; üzüyor. anasayfada dolaşırken ..... ilişkisi yok yazısını gördüm. hemen altından da aynı cinste başka biri ...... beğendi. insan arkadaşının ayrılığına sevinir ve o durumu beğenir mi? hoş o çocuğun ilişkisinin olmayışını facebook da cümle alem duyurması ayrı komiklik. buna kafa yoruyorum.
başta ilkokul arkadaşını bulma amacıyla girilen sonra bu amacın çok çok fazla dışına çıkılan , neredeyse youtube'dan farkı kalmamış olan sosyal paylaşım sitesi .
kanımca fazlasıyla gereksiz ortamdır. hayır nedir yani bugün şununla ilişkisi oldu bugün şunu beğendi şöyle yorum yaptı.. zaten binbir türlü insan var ki tahammül edilecek tarzdan değil muhabbetler. faceden sözde aşk yaşamalar,faceye koymak için hadi resim çekinelim demeler bla bla bla.. yok yani zaten ilkokul arkadaşını bulup böyle başı göğe erenlerin sayısı parmakla gösterilecek kadar azdır..şimdiki türkiye'yi beklemeye almak için güzel bir buluş feysbuk.gençler sadece oturdukları yerden beğenerek değişebileceğini sanıyo herşeyin.yazık gözlerin kör edilmesi bu kadar kolay olmamalıydı..
birde ben girmem diye övünülüp küçümseyip hesap dondurup dondurup eritenler vardır ki onlar da ayrı bi kategoride duruyorlar. birşeyde ya varsındır ya yoksundur orjinalim demek için komik duruma düşmek de saçmadır.. amaçlarımızdan saptığımız sürece anlamlı gelmez hiçbir eylem.
biriyle sohbet etmiş ve sohbet penceresini kapatmamışsanız başka bir bilgisayardan giriş yapınca yapılan sohbet olduğu gibi okunabiliyor. kaybolmuyor yani.
şifrenizi bilen eşiniz dostunuz varsa ona göre davranın.*
dondurmak için girişimde bulunduğunda, yok zillican seni özleyecek, yok yobazcan seni özleyecek, yok hedegül seni özleyecek gibi saçma sapan duygu sömürüsü yapıp kendine acındırmaya çalışan sosyal ağ.
yemezler oğlum,bırak dondurmayı, kapattım hemde, banane 30 yıl önceki ilkokul arkadaşımın saat kaçta sıçtığından, 15 sene önceki üniversite arkadaşımın cinsel sorunundan.
kapattım hemde çok rahatım lan sözlük, tüm enerjimi senle paylaşıyorum inanın insan daha rahatlıyor.
insanın yüzüne bazı şeyleri tokat gibi vuran site. bugün öğrendim ki facebook listemdeki bir grup genç birer siyaset adamı , birer atatürk , birer basketbol yorumcusu (bkz: ibne hakem). aslında onlara neler söylemek istiyorum bir bilseler ama cesaret edemiyorum , kafamı sikerler yinede vazgeçmezler beni akıl yaşta değil baştadır mottosuyla sikmekten.sanırım hesabımı kapatacağım.
ha bide tayyip'in orda olmasıyla maçı üstün zekaları ile bağlamıyorlar mı kendimi resmen gerizekalı gibi hissediyorum.
referandumdan sonra komik diyaloglara da sahne olmuştur.
liselilik zor diyorum sadece. olayı kıçlarından anlamak nasıl bir duygu acaba. http://galeri.uludagsozluk.com/r/47251/ +
referandumdan sonra komik diyaloglara da sahne olmuştur.
liselilik zor diyorum sadece. olayı kıçlarından anlamak nasıl bir duygu acaba. https://galeri.uludagsozluk.com/r/47251/+
bu ara cok enteresan bir sey fark ettim facebook ile ilgili. soyle ki birinin fotograflarina bakarken fotograflarda tag yapma, etiketleme imleci gorunuyor. ve default olarak genelde insanlarin yuzunu gosteriyor. az once bir kiz arkadasin fotograflarina bakiyordum ki, o kare, tagleme etiketleme imleci, hatunun her fotografinda goguslere nisan aliyordu. lan dedim, ilahi facebook. sen de mi brutus?