ayrı bir alem. bazı şahsiyetlerin derslerine engel olacak kadar bağımlılık yaratan paylaşım(!) sitesi. içimden "fare boku" demek geliyor bu siteye nedensiz.
Bana arkadaşlık istekleri gönderme gizliliğindeki hiç kimseyi kaldırıp sadece arkadaşlarımın arkadaşlarına izin vermeyi kafasına göre belirleyerek büyük falso vermiştir.
facebook ameleleri diye de tabir edilebilen tiplerden kurtulmak için hesaplar kapatılıyor burda.
ben zamanında kapatmıştım. kapatmadan önce hayatımda hiçbir etkisi yoktu, kapattıktan sonra da olmadı. aylar geçti aradan, açtım tekrar. yine bir bok değişmedi hayatımda. çok sikimsonik bir şey anlayacağın. olsa da olur, olmasa da.
insanların tabiri yerindeyse her şeyini bu siteye bağlaması, bu sitenin içine bu kadar girmesi yanlıştı. tee en başından beri bu durum böyleydi. ben bu akşam şu etkinliğe katılıyorum, şunla ilişkideyim, şunu çok seviyorum kardeşim yapıyorum... burger king'te yemek yerkenki fotoğraflarım şeklinde fotoğraf albümleri. duruma yazılan saçma sapan felsefik şeyler. gitsen masa altından kendini tatmin eden tipler. popüler olma çabası var.
facebook birçok insanın hayatına bok etmeye devam eden bi sitedir.
hiçbir şey yapmadığım halde durduk yere uyarı bile yapılmadan kapatılan, mail atmama karşılık cevap vermeyen, insanlarla iletişimimi bir anda mahveden allahın belası.
Sigara ve bazı dışsal faktörler gbi bağımlılık yaratan kişinin 1 gün girmediği zaman ne oldu ne bitti diyerek düşüncesinden atamadığı, arkadaşlar ile toplanınca resim çektirme durumunun asıl nedeninin faceye koyulup reklam yapılma arzusu...Sıra dışı oyunları olan ve kişinin çiftçi olasının geldiği bastırılmış duygularının açığa çıktığı çiftlik oyununda, domates biber yetiştirip onları sulayacağı saati heycanla özlemle beklemesi vs vs kişinin kendini kaybettiği site....
az önce bir arkadaşımın ''ceyda arkadaşımızın vefat edişi'' etkinliğine katılacağını öğrendiğim site. oha lan! ben bunu hep dalga konusu sanırdım insanlar gerçekten artık kafayı yemiş sözlük. ben de yakında facebook üzerinden evlenmeyi düşünüyorum herkesi beklerim. oğlum olursa sünnetini de orda yapcam mark zuckerberg'i de çağırcam tabi.
yakın zaman içinde msn üzerinden sohbet edilecek bir uygulama ile karşımıza çıkacak olan sosyal paylaşım sitesi. şöyle ki: siz facebook üzerinden oturum açıp sohbet ederken karşı taraftaki kişi msn üzerinden sizinle yazışabilecek.