kadınlar arasında çanta yatağın üstünde ,masada.. vb. sekilde akıllarında kalsın diye, bir maille başlamış, çantalarının kaybolmasını engellemek için başlattıkları kampanya.
şu sıralar bi geyik dönüyor kadınların arasında. yok konsolda yok masada yok bilmem nerede yok heryerde. nedir anlamadım doğrusu. anlayan varsa bana bi anlatsın.
harvad lı bi gencin üniversitede aşık olduğu ama ona pas vermeyen bi kız için kurduğu ve daha sonra tüm dünayaya yayılan ve şu anda piyasa değeri 38 milyar dolardan bahsedilen bir paylaşım sitesi ...
şimdi de herkesin sayı yazdığı statülere sahip sitedir. ne oluyor ne bitiyor bilen varsa açıklasa keşke de biz de aydınlansak. ne gerek var böyle şeylere kızlar. ayrıca beni niye dışladınız sorarım size. zaten bilsem de yazmam da, hani insan bana da mesaj atar kahpeler. neyse.
şimdi sayı muhabbeti başladı. sanırım en uzun ilişki yaşadıkları kişinin baş harfinin alfabede kaçıncı harf olduğunu yazıyorlar. bu kadar da kasmamışlardır diyorsanız başka çözüm bulun * harfleri temsil ettiğine eminim.
sırf facebook için gezip dolaşıp,resimler çeken insanları gördükçe korkunç boyutlara gideceğini anladığım,insanları sosyalleştireyim derken asosyalleştirmeyi başaran ilginç bir site,gerizekalıca bir bağımlılık yaptığı kesindir.
--spoiler--
bu ay göğüs kanseri bilinçlendirme ayı... her yıl bunu hatırlatmak için bişeyler yapılıyo.. bu yıl mesela eve geldiğnizde çantnızı nereye koyarsınız demişler .. kızlar da bunu aralarında paylaşıyo
--spoiler--
yavaş yavaş herkesin, "vestiyere, yatağa, piyanonun üstüne" gibi garip şeyler yazmaya başladığı ve benim anlamadığım sosyal siktiribok... bilen varsa söylesin la, bu ne?
hükümetten önce patronumun el attığı site. bu sabah aldığım acı haberle, artık girmemizin yasak olduğunu öğrendim. ben şimdi nasıl vakit geçiricem be sözlük?*
kayıplarla ilgili bir mesleğim var. bir gün sadece bir adet soyadı geçti elime. eşya sahibini bulmak için -eşya sahibinin bir genç kız olduğunu eldeki verilerden çıkararak-
facebok da aynı soyada sahip bir kaç kişiye mesaj yazdım.
5 kişi sonrasında spam yaptığım gerekçesiyle bir hafta mesaj çekmeme cezası aldım.