ciddi ciddi bu siteyi önemseyen insanların türemesine yol açmıştır. şöyle ki yok ilişki durumunu niye değiştirmedin,o fotoğrafı neden beğendin gibi modern zamanın kavga sebeplerinin başlıca sebebidir.
gündüz ankaralı namık sayfasını beğenmiştim. akşam baktım arkadaşlarımın sayısı 5 azalmış. yakışıyor mu lan? siz abuk sabuk yazılar yazınca, fake olduğu belli videolar paylaşınca ben sizi silmemiştim. skip geçmiştim yaptığınız salaklıkları.
bir de yan odadaki kardeşimi eklicem, tanımıyorsunuz diye eklettirmiyor bana. tanıyorum kaç yıllık kardeşim be o benim. üvey falan mı ne ima etmeye çalışıyorsun? arkadaşlık sitesinde arkadaş eklettirmeyen site. zaten tanıdığım insanları ben tanıyorum. msnleri, telefonları var. mantıkdışısın zükenberg.
insanların karakterlerinin, düşüncelerinin henüz oturmadığını gösteren sitedir aynı zamanda. "deniz gezmiş'in yolunda ilerleyenler" diye bir gruba üye olup ardından "ya sev ya terket" bağlantısı paylaşan embesil organizmaların arkadaş listenizde olduğunu görür, hiçbir şey söylemeden silersiniz genelde.
not: burada siyasi görüşlerden ilgili değil, tutarsızlıktan bahsediyorum *
son haftalarda video ile doğumgünü kutlama muhabeti had safhadadır. insanlar amatör video kayıtları hazırlıyor, bunu kutlayacakları kişinin sayfasında, ya da kendi sayfalarında vs. yayınlıyorlar. fena fikir değil aslında, hatta el emeği göz nuru. gayet amatör ama içten videolar var. daha bugün iki tane izledim. ancak insan ilk kıvılcımın nereden çıktığını merak ediyor. son bir haftada bu şekilde hazırlanmış dört arkadaşımın videosunu izledim.
o değil de az önce paylaştığım şarkı yuutubdan kaldırılmış olmasına rağmen beğenenler oldu. demek ki dinlemeden paylaştığımı beğenen insanlar arasındayım. bu sahte destek ve mutlulukla daha ne kadar yaşarım bilemiyciim.
internet tarihine adını altın harflerle yazan sosyal paylaşım sitesidir.özellikle türklerin yoğun rağbet gösterdiği bu arkadaşlık sitesi bütün dünyada hızla büyümektedir.facebook'un kurucusu Mark Zuckerberg 2009 yılı sonunda 350 milyondan fazla üyesinin bulunduğunu belirtmiştir.
artık hayran sayfalarında istatistiklerde paylaşılan şeyin hayran sayıları içindeki gösterim sayısını ve geri bildirimini de belirtiyorlar. ne güzel ne hoş.
bu gece kendisinden bir kez daha tiksindim.
bir süredir kasıtlı bir şeyleri yüzüme çıkartıyor gibi davranıyor. hem de "bikaç saniye önce" yazan en yeniler haber butonuyla.
bu kadar.
daha kapsamlı tanımı midemde. soğuk su ilaveli. kırgın.
onlarca sanal sosyal yaratmış internet sitesi. öyle bir yerki orası, dünyanın en eziği bile arkadaşları üzerinde "oha lan nasıl eğleniyor piç" gibi bir izlenim bırakabiliyor. hani büyüteç gibi, bire bin katıyor. bir insanın fotoğraflarını başkalarıyla paylaşmasındaki amaç başka ne olabilir ki zaten? herkes birbirini etkilemeye çalışıyor. halbuki hepimiz bokuz, kimse bilmiyor.
artık fazlasıyla sıkan, ama elimin bir türlü hesabımı dondurmaya gitmediği, bilgisayarı açınca ilk girdiğim site işte.biliyorum ki kapatsam da bir süre sonra açılacak o hesap.ne seninle ne sensiz facebook.
"insancıkların kendilerini sergilemek amacıyla kurulduğunu sandığı site"
Gittiği her yerde her hareketini fotoğraflayıp acele bişekilde gün bitmeden face'e koyar ve altına başlık atar x gemide...y izmirde... z işerken üç bilinmeyenli denklem gibi ..
sözde sosyal paylaşım sitesidir. bu nasıl sosyallik anlamıyorum. tam tersi insanı düpedüz asosyalliğe itiyor. tamam masabaşından arkadaşlarınla iletişim halinde olmak mükemmel birşey ama afedersiniz iyice b*kunu çıkarttık biz bunun. ****
Cogu kullanıcı tarafından Youtube'a çevrilmiş site. Tabii Youtube'a erişim kapaliysa (gerçi su an sıkıntı yok açık da) ve tarayıcı ayarları yapılmadıysa Youtube'dan paylaşılan videoları izleyemiyorsunuz. Dailymotion için ise durum öyle degil.