az önce hesabıma girmek isterken firefox'un direkt çökerek ekrandan attığı site oldu. ya benim hesabımda bir sorun var ya da facebook serveriyle ilgili bir sorun yaşıyorum.
inanır mısınız günde 12 tane tanışma mesajı alıyorum, hanım kızlarımız çok da heyecanlı "meraba tanışalım mı" diye sormak ne kelime direk bazıları "meraba sevişelim mi" diye mesajlar atıyorlar. hepsini kibarca reddediyorum allahtan. *
günah mı lan facebook kullanmak nedir bu bok atmalar? bok atan bir çoğunuz her gün girip düzenli olarak kullanıyorsunuz, hepiniz de biraz da olsa teşhircilik var, hepiniz neler olmuş kim sizinle iletişime geçmiş merak ediyorsunuz ama iş dürüstlüğe gelince elit bir imaj sergilemeye çalışıyorsunuz.
kız resimlerinin altında yorum yapan erkek veya kadınsa hiç farketme karşılıklı götler yalanır. oo çok şıksın vs saol canım o senin güzelliğin vs yok ya sen daha güzelsin bu şekilde bi göt yalama kamışması olur.
''beğeni ve yorum istemiyorum'' diyorsanız:
--spoiler--
Hesap Yazan Yere Tıkla, Daha Sonra Gizlilik Ayarlarını Aç, " Ayarları özelleştir " Yazan Yere Tıkla.. " Gönderilere yorum yapabilme
Durum güncellemelerini, arkadaşların Duvar yazılarını ve fotoğrafları içerir " Diye Bir Yazı Var Onda Özel Seçeneği Seç Daha Sonra Sadece Ben Seçeneği Seç Onayla, Beğenemezler ve Yorum Yapamazlar...
--spoiler--
bu aralar sanatçı, bilimadamları ve sporcuların ölüm yıldönümleri falan yazılıyor.mesela ''hulusi kentmen' in 17. ölüm yıldönümü ya da savaş dinçel bundan 3 yıl önce öldü, saygıyla anıyoruz'' gibi gerçekten bunları böyle gün gün sayıyorlar mı yoksa, dikkat çekmenin yeni trendi bu mudur? çok samimiyetsiz geliyo be aga.
başlangıçta girmekten imtina ettim. sonra çok popüler olunca ben de bi hesap açtım.
arkadaş arası geyik çevirdiğimiz ve eğlendiğimiz bi yer oldu.
gün geldi daha da populerleşti.
eş dost akraba herkes hesap açtı. arkadaş olmak istedi. kabul etmediklerim tavır koydu. kabul ettim ben de hepsini mecburen.
sonra tabi benim için o eğlenceli site; aile içinde seviyeli biçimde eğlenebileceğim bi yer oldu çıktı.
bi de ''o sana niye onu demiş? sen niye böyle dedin?'' diye başeti yeme durumu var ki o daha da beter işte.