an itibariyle profillerdeki arkadaşlar butonuna tıklandığında mevcut listedeki herhangi bir kişinin profilini açarak, anlamsız ötesi bir uygulamaya daha geçtiği için sinirlendiren sosyal paylaşım ağıdır. ancak üst kısımdaki arkadaşlar butonuna tıklanarak o kişinin arkadaş listesi açılıyor. ahh face ahh, her geçen gün gıcıklaşıyorsun.
artık boku çıkan platform bir an önce yeni bir site doğmalı. bu sefer içinde her boku barındırsın ama facebook gibi, yonja gibi, sözlük gibi, forum gibi, youtube gibi filan olsun. adıda herbook.com olsun.
''arkadaşlarına yardımcı ol'' yazısıyla, başımı öne eğen site. sanki arkadaş bulmada millete yardımcı olmam lazım gibi değil de, ilkokulda ev ekonomisi dersinde makromeden süsler yapan arkadaşıma yardım etmem lazımmış gibi hissettim. tamam mark, şey yapma.
Önerme ve davet olayını yavaş yavaş bitirmeye çalışan sosyal ağ. Sayfa yöneticilerinden hariç önerme yapılamıyor, onlarda yapsa da kullanıcılara davetler gitmiyor.
malların sohbetten mesaj yazıp yok şu yorumumu beğenirmisin fotoma yorum yazarmısın durumumu beğenirmisin diye saçmadıkları yurdum insanının içinde kaybolduğu sosyal paylaşım siteleerinin en büyüğü.
ben şişman, entel, sözlükçü, halkçı ve facebook'u olmayan bir kızım sözlük.
ablamsa tam tersi tikky, kaşar ve facebook bağımlısı biri.
kendi ne bileyim bir bağlantı paylaşığında ve kendisinden görüp bağıntısını başkaları paylaştığında yanıma gelip:
- naber mackenzie napıyorsun?
+ iyi işte nolsun. sözlükteyim...(umursamaz normal bi tavırla)
- ay biliyo musun? ben bir video paylaştım. benden sonra tam 12 kişi paylaştı! selen de paylaştı. bence tam bi kaşar o...
diye hiç yoktam muhabbet açmaya çalışıyor... ya da kendisine biri arkadaşlık teklifi gönderince, evde çığlık atarak:
"ayh! kekonun biri bana arkadaşlık göndermiş, inanmıyoreeem beni kendi dengi mi sanıyor bu! ıyyh allah'ın salaa!"
gibisinden g.tü kalkıyor...
burdan arkadaşlara rica ediyorum; özellikle abazanlara rica ediyorum. ne olur önünüze çıkan her kıza arkadaşlık teklifi gönderip havalara sokmayın.
insanları aptallaştırmak için ellerinden geleni yapan "birileri"nin yeni kuşak son ürünüdür. bu sayede insanlar zaten aptalken , zamanlarını bir de buralarda harcayarak olabilecek en aptal hale getirilirler.
tek faydası yıllarca arkadaş diye adlandırdığımız insanların, eğlence amacıyla yaptığı mallıkları gösterip belki de onları daha iyi tanımamızı ve doğum günlerini atlamamamıza imkan vermesidir.
Facebook Sayfa yöneticileri sayfalarında bir şey beğendiği zaman artık isimleri görünmeyecek, yorumda olduğu gibi sayfanın ismi görünecek. ne kadar yönetici olursa olsun tek beğendi yapma hakkı sunuyor bu yeni uygulama.
doğmamış çocukların bile artık facebook hesapları hazır. çok önemli bir şey mutlaka yapılmalıdır. hatta bebeğin resmi olarak ultrason görüntüleri eklenebilir.
ortaokul ve lise yıllarında beraber dirsek çürüttüğünüz çoğu arkadaşınızı bulurken bünyenize orgazmdan daha zevkli anlar yaşatan site.
bi kısmı evlenmiş, bi kısmı iş güç sahibi olmuş, bi kısmının yemediği bok kalmamış. ben de ola ola uludağ sözlükte yazar oldum. vay anasını.. hayat çok garip.
birkaç ay kullandığım, fakat sonra gereksizce vakit kaybedip gereksizce başkalarının hayatı hakkında bilgi sahibi olmaya başladığımı fark edip kullanmaktan vaz geçtiğim, ama etrafımdaki herkesin yeni bir hesap açmam için neredeyse beni zorladığı sosyal paylaşım sitesi. *