--spoiler--
o denizdeki dansını ezberlediğim ismail yk parçası. klibin beni benden alan bir başka sahnesi de o denizdeki dans zaten. o dansçılar denizin içinden nasıl geldi, helikoptere tutundu ama dansçılar kaldı orda. kızın hihhh diye elini ağzına götürmesi de hahahahaha kelimelerle ifade edilecek gibi değil.
--spoiler--
anlamıyorum, vallahi anlamıyorum. biz facebook tan bu kadar uzaklaşmaya, kaçmaya çalışırken aileler nasıl çocuklarının böyle bir siteye üye olmasına izin veriyorlar anlamıyorum.
faacebook benim için bitmiştir. biliyordum bir sürü yaşı tutmayan çocuğun olduğunu ama bu son oldu artık. böyle git gide iğrençleşen sitelere çocuklarının üye olmalarına izin veren ve ne yaptıklarına bakmayan, onları izlemeyen aileler varlığını sürdürdüğü sürece bu böyle...
not: cümlelerimin bazıları çok anlamsız oldu. ama özet geçmek gerekirse; kedisine, köpeğine facebook açan, 10 tane fake hesabı olan, kaşarlık ve abazanlıktan ağzı sulanmış malların bulunduğu ortama çocuklarını hiç bir şekilde takip etmeden bırakan aileleri kınıyorum.sosyal paylaşım siteleri gibi her şeyin ifşa edildiği, dedikodunun tavan yaptığı yerler yüzünden olanları hepiniz görüyorsunuz. çocukların iyi yetişmesi için biraz duyarlı olun, lütfen.
not2: bazıları yabancıları düzgün kullanıyor diye düşünebilir. benim derdim zaten yabancılar değil, türkler. zaten türklerin üye olduğu hangi site düzgün kullanılmış ki?
ben ve birçok insana göre ayağa düşmüş sitedir niyeyse bi yerde herkes ordaysa hoşuma gitmiyor, kesin cılkı çıkıyor zaten 11 yaşındaki yeğenimin bile bisürü fake hesabı varsa ben orda yokum twitter'e geçtim eğer yeğenim oradada karşıma çıkarsa artık bakacaz çaresine
içinde ergenlerin bol olduğu, bütün sayfalarda ''xdxd'' gibi ifadelerin olduğu, kızların çoğunun fake olduğu bir sosyal paylaşım sitesidir. şuan da üyeliğim bulunmamaktadır. bunun sebebi, saçma sapan sayfa önerileri ve hiç arkadaşımın olmamasıdır.
ilkokulda öğretmenlerin facebook açan öğrencilere "ilkokul arkadaşlarınızı mı bulacaksınız" diyerek facebooktan soğumama neden olan sosyal paylaşım sitesi.
sadece bende mi problem bilmiyorum ama değişik bir resim gösterme sistemine geçmiş (olabilir emin değilim) sitedir. ana sayfadaki herhangi bir arkadaşınızın resmine tıkladığınızda farklı bir pencerede resimler gelmekte.
ilkokulda yanyana oturduğum sümüklü ahmet ile karşılaştığım site. yok sümüklü şu videoyu paylaştı, bunu beğenmeni önerdi, şu kadar kişi olalım dedi falan. çık lan hayatımdan sümüklü ahmet. bu kadar fazla bile sana.
aşırı müdavimi değilim, fakat bir arkadaşın facebookta düzenlediği zirve sayesinde ilkokul arkadaşlarımla buluşup, eğlendiğim bir günü geride bıraktım. meğer baya özlemişim arkadaşlarımı...
az önce mesajlarıma baktığımda geçen cumartesi aldığım bir mesajı, geçen cumartesi diye tarih göstermesine şaşırdığım sosyal! şey. böyle de samimiyiz kendisiyle işte.**
iddia ediyorum ki önümüzdeki 2 yıl içinde zararları hakkında akademik çalışmalar başlayacak ve yine 5 yıl içinde insanlar ciddi biçimde facebook hastalığın muzdarip, psikologların kapılarını aşındıracakları, sosyal platformdur.