an itibariyle dudaklarını ileriye uzatmış saçma bir fotoğrafı olan bir kızın parantez içinde (Artık-erkek'kabuletmiyorum) yazdığınını gördüğüm site. bu tür kızlarda ki egoya hayranım. hiç bir zaman böyle bir öz güvene sahip olamayacağım ben ona üzülüyorum. ayrıca hem dudaklarını ön plana çıkarmış fotoğraf çekilen kızlarla dalga geçen ama aynı zamanda kızın etrafında dört dönen erkekleri de anlayamıyorum.
unutmadan yine parantez içinde (kendindensorumludevletbakanı) yazısını gördüm. biri bunlara dur demeli. lütfen .
iki temmuzdan beri dondurulmuş bir hesabımın olduğu, yokluğunda huzur bulduğum sosyal paylaşım sitesidir.
ayrıca gün boyu insanı başında tutabilir, vakit kaybıdır bence.
faydaları da yok değildir elbet ama bu yönüyle insanı asosyalliğe itecek güe sahip.
başlığına kötüleyici sözler yazılarak süper kuğul olunan site. popüler olan şeyin açığı, kötülüğü önemlidir çünkü, önemsenir insanlar tarafından. hiç mi iyi özelliği yok bu sitenin?
bu sene liseden mezun oldum. iki gün önce lys sonuçları açıklandığında okul arkadaşlarımın birçoğu nereyi kazandığımı facebook'tan gördü. ailemden 5-6 kişi arka arkaya arayıp sorunca bile rahatsız olan insanım, bir de arkadaşlarımla telefonda zorlu bir "ee tebrikler" muhabetinden kurtuldum. birçok arkadaşımın da nereleri kazandığını öğrenmiş oldum kısa yoldan. herkesi arayıp tek tek soracak kadar kontör nerede öğrenci adamda?
--spoiler--
Eli yanağında Can Dündar, sararmış sakallı Can Yücel ve sigara tutan Cemal Süreya'dan oluşan Facebook'a çocuk getirmek istemiyorum.
--spoiler--
yeter oğlum yeter. edebiyat diye bir şey kalmadı sayenizde.
ismini duyduğumda bile midemin bulanmasına yol açıyo bu zıkkım. seviye en alt noktalarda. tam bi apaçi yuvası. anonymous 5 kasımda saldırcağını açıkladı. sabırsızlıkla bekliyorum bakalım neler olcak.
sohbet'i bombok olmuş sosyal paylaşalım şeysi.
eskiden ne güzeldi, tıklardın sohbete, gelirdi online kişiler, sohbet ederdin. şimdi? kim, kiminle sohbet ediyor, kim online, kim değil karmakarışık. kaka feysbuk. aptal feysbuk.
an itibariyle bakım çalışmasına girmiştir.
şöyle ki ; Bakım nedeniyle hesabına geçici olarak ulaşılamıyor. Birkaç saat içinde tekrar etkin hale gelecektir. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
acaba çükü butonu mu gelecek ha ne dersin ?
son zamanlarda fazla miktarda hata veren sosyal paylaşım sitesi. fazla kişisel fotoğraflarınızı, hatta kendi fotoğrafınızı yüklemeyin. bi iki tane olsun tamam, çok belalar açacak gibi görünüyor ileride.