insanların hayatını başkalarına nispet yapar gibi gözüne sokarcasına yaşayıp deşifre etmesinden midem bulanmış ve kapatalı bir hayli olan sosyal paylaşım sitesi.
yok efendim tatil, haftasonu piknikleri, starbucks maceraları albümleri, "@burdayım, @ananınkindeyim" yazmaları, aşk bağlantıları paylaşmaları, düşsel avuntular beğenileri ve niceleri bu bulantının nedenidir.
Ulan ''sosyal medya'' kisvesi altında veriyolar egoyu veriyolar egoyu, tuvalete gitmek bile bir ''event!'' haline geldi. Otur bilgisayarın başına, sosyal sosyal paylaş dur.. Gündelik hayatın pısırıkları, facebook başında cengaver kesiliyor.
ne kadar sevgi açlığı varsa bir bir peydah oluyor yekten, beğenilme isteği de cabası. interaktif picliğin kol gezmesiyle zuhur ediyor son olarak.
bütün kızların güzel, bütün erkeklerin yakışıklı olduğu yer.
reelde niye görmüyoruz biz bunları anlamıyorum.
sanki orası benim yaşadığım dünya değil.
veya bütün facebook ben dışarı çıkınca pc başına geçiyor.
herkes birbiriyle anlaşmış da, benle dalga geçiyorlar gibi hissediyorum bazen.
bir çoğu tarafından " ben güzelim ya. çok da geziyorum bak bir sürü de arkadaşım var. şu şu kitapları okudum-filmleri izledim. siyasi fikirlerim falan da var. ben varya süperim aslında. " imajı vermek için kullanıldığını düşündüğüm kişilerin gün aşırı "profayl pikçırlarını değiştirmesine anlam veremediğim internet sitesi.
Mark zuckerbergin kurduğu bir sitedir. üyeleri her çevreden 7 den 70 e insanlardır.son açıklamalarda facebook kullanıcı sayısının yarım milyara yaklaştığı söylendi.
google+ korkusunun ve özentiliğinin baş gösterdiği sitedir. sabit üst çerçeve, google+ usulü paylaşım seçeneği hiç hoşuma gitmedi suckerberg, hiç hem de.
iyice boku çıkan sosyal arkadaşlık pazarlama sitesi. şöyle ki; durum güncellemesi yapıyorsunuz ve bunu bazı insanlardan saklayabilme imkanınız var. insan soruyor, neden saklayacağım ifadelerimi görmesinden rahatsızlık duyacağım arkadaşlarım listemde olsun ki ? elbette silmek en makbülü. ama insanı riyakarlığa yöneltmiyor mu bu uygulama ? aynı anda bir kaç kişiyi idare edebilmek için güzel hal alıyor. yozlaşan insanlık için kendinizi pazarlamanın tüm sırları ve sınırları sizin elinizde, istediğiniz gibi kullanın. vay be.
bugün rüyalarıma konu olmuş site. güzelce öğle uykusuna yatan ben;o da ne rüyada facedeyim ve tutuşmuş durumdayım niye mi? facebook da nasıl bir sistem olmuşsa telefondaki mesajları gösteriyor. allhım sil sil bitmiyor mesajlar.
(bkz: göt tutuşması)
facebook' tan kız kaldırmaya çalışan abazan tipler var. adam utanmadan, sıkılmadan herkesin kendisine ağzına ettiğimin abazanı dediğini bile bile kıza yazıyor... üstelik yunus emre' nin allah dostu kişiliğini kullanarak. cidden tiksindim artık. şu okulla ilgili sayfa-gruplar olmasa hesabımı donduracağım ama bilgi kaynağım facebook elim mahkum.