abone olma özelliği baya farklı bir işlev kazandıracak siteye ama keşke varsayılan olarak herkesinki aboneliği açık gelseydi çünkü daha değil facebook kullanmak, aboneliği açmak mouse tutmayı bilmeyen insanlar var hasbelkader bir facebook hesabına sahip olmuşlar ama nerden bilsin millet aboneyi, takip etmeyi...
gereksiz ve zaman kaybi oldugunu dusunerek biraktigim, simdi ise hayatimin eskisi kadar iyi, sosyal ve eglenceli oldugunu dusunmemi saglayan sitedir. her gun daha cok abaza takimi, narsist eleman, tiki ve is guc sahibi olmayan insan tarafindan dolup tasmaktadir.
ana sayfada eskiden en yeni haberleri listele diyorduk, bu akşam acayip bi uygulamaya geçmişler az önce paylaşılan fotoğraf sayfanın sonunda, sabah paylaşılan fotoğraf en üstte, eski sistem iyiydi en yenileri görüyoduk elleme işte şunun ayarını amk.
bence artık T.c. kimliğine profil adresi eklenmeli. tc kimlik no'dan daha fazla bilgi içeriyor kişi hakkında. hiç değilse profil fotosu güncel. o geri zekalı stüdyo fotoğrafçısının peynirin i'sinde çektikleri gibi değil.
mesaj bölümü çok sikindirik.
toplu silme işlemi yok, mesajın içine girip oradan silebiliyorsunuz sadece.
ayrıca sohbetteki her konuşma mesaj olarak kaydediliyor. bu gibi özelliklerin kullanıcı tarafından aktif edilmesi veya seçilmesi gerekir diye düşünüyorum.
çok çok ilginç bir yer. durmadan özlü söz paylaşılan ve bunu hayvanlar gibi beğenen kullancılardan geçilmiyor. ayrıca, felsefenin f'sini bilmeyen insanların ilham aldıklarına nietzsche'yi eklemesi ve nietzsche'den sözler paylaşması da ayrı bir olaydır.
sözde sosyal paylaşım sitesi. insanlar bu sitede tamamiyle boş şeylerle uğraşıp sosyalleştiğini sanıyor. genç kızlar -bu tabirden nefret ederim ama- tam anlamıyla kendini pazarlıyor*. insanlar fotoğraf yorumlarında birbirine methiyeler düzüyor, yolda görse 5 dakika sohbet etmez.
açıkçası yazmak istediklerimi tam olarak toparlayamadım; kısaca insanların bütün samimiyetsizliklerini ve içlerindeki sınırsız egoyu ortaya çıkaran hede.
2004 yılında henüz 20 yaşında bir genç olan mark zuckerberg tarafından, üniversite öğrencileri arasında iletişim sağlanması amacıyla, kurulmuş olan sosyal paylaşım platformu dur.
yeni bir şey gördüm önceden vardı da ben yeni farkettim bilmiyorum. profilde arkadaşının gözünden gör diye yeni bir hede açmışlar. arkadaşının ismini yazıyorsun profilini nasıl gördüğünü gösteriyor. çok saçma olmuş kendi profilimi nasıl görüyorsam o da öyle görüyor sadece benim paylaşımlarımdan bir tanesini beğendiyse bunu beğendin yazıyor o kadar.
kullanıcıları arasında aylarca kapalı olan duvarını, doğum gününde açan kişi gördüm.
ve benim yakın arkadaşlarımdan(dı).
kutlarsam topum lan.
mesaj bile atmam.
yeni gizlilik ayarlarından sonra hesabımı dondurmayı düşündüğüm sitedir. mevcut olan gerekli bir ayarı niye değiştirirler ki anlamadım.
önceden paylaşımlarımızı arkadaşlarımız gördüğü halde onlara yorum yapmayı kısıtlayabiliyorduk. hani nerde o ayar şimdi? çok bozdu çok.