herkesin ''herkes'' kullandığı için kullandığı bir sitedir. Ama bu nasıl oluyor? Facebook çıkar çıkmaz herkesin aynı anda kullanmaya başlamış olması lazım o zaman. Neyse sözlüğün amacından çıkmayalım. Nerede kalmıştık? He, facebook. Facebook bağımlılık yapma isteği olan bir sitedir. Mark istiyor ki; 24 saat face'te kalalım, reklam tavan yapsın, manyak para kazansın. Ama bağımlılık da yapıyor şimdi hakkını yemeyelim.
amerika california'da 22 yaşında bir genç 130 hesap açarak eski sevgilisini rahatsız etmiş.ardından kaliforniyanın yeni internet suçları yasasına göre iki ayrı davadan bir de telefon ile rahatsızlık verme suçundan yargılandı ve bir yıl hapis cezasına çarptırıldı. ardından öfke kontrolü dersleri ve seks terapisi almayı, beş yıl boyunca göz hapsinde yaşamayı ve 30 gün boyunca yol yapımında çalışmayı kabul ederek hapis cezasından kurtuldu.
profil fotosunu türk bayrağı yapma vakti gelmiş yer. (expire date: 1 week) hehehe 3 bayrak bir askerimizi koruyormuş! profilimize daha çok bayrak koyalım, vatanımızı hemecik kurtaralım! (terörü lanetleyen ileti paylaşmakta aynı şekilde etkiliymiş)
an itibariyle sözlükle aynı boktur. ha ordan paylaşım yapılmış, ha sözlükten ona buna küfür edilmiş.
millet işine gücüne gidiyo herkesin önünde bilgisayar dışarı çıkma imkanı yok, belki patronu izin vemredi. bi şekilde tepkisini dile getirecek belki facebooktan, belki twitterdan, belki sözlükten belki başka sitelerden. sen kimsin ki analarına bacılarına küfür ediyosun. beğenmiyosan sil facebookundan çok mu zor.
her şehit haberinden sonra vatan-millet-sakarya edebiyatı yaparak çakma milliyetçi hareketler sergileyen ve bu yolla bildirim almak, durum/profil resmi beğendirmek peşinde koşan anasını avradını siktiğimin orospu çocuklarından geçilmeyen sitemsi.
sen oradan profil resmini değiştirince ne ölenler geri geliyor ne de sonraki ölümlere karşı bir çare, bir çözüm bulunuyor.öyle şehit verildiğini duyunca profil resmine türk bayrağı koymakla bitmiyor bu işler.
hiçbir oluşumda, hiçbir önlemde, hiçbir düşünsel harekatta göremiyoruz seni.türk bayrağı üzerinden, şehitler üzerinden kız kaldırmaya çalışacak kadar aciz misin?
fikirlerini belirtmekten korkan sen değil misin?
sus lan sus, cevap verme, sikerim seni de çakma vatanperverliğini de.
edit:bu entry, hiçbir zaman sabah 8 akşam 6 çalışan bir kimseyi ya da kimseleri hedef alarak yazılmamıştır.onların tepki göstermek için başka bir yöntemi yoksa eğer, vakitleri yoksa, bu entryi giren yazarın haddine değildir onları eleştirmek, eleştirmiyor da zaten.
benim sözüm facebookta oturduğu yerden vatan kurtarma çabasındaki o boş kitleye, o pezevenkleredir.
yeni bir spam mı desem açık mı desem bir bokluk dolaşmaktadır. dün geceden beri profil sayfama giriş yapamıyorum sürekli olarak reklam sayfası çıkıyor ayarlar ve çıkış gözüküyor ekranda. aynı problem yaşayan uuserlar dan destek bekliyorum.
yeni tanışılan herhani birisiyle muhabbet etmek eylemini ortadan kaldırmıştır.
yeni tanışılan birisiyle "nerelisin, nerede okuyorsun" gibi sorular sorulur dostlluk pekişirdi.
şimdi öyle mi? "ulan ne uğraşacam face'den eklerim* her bilgisi var orada" diye düşünülür.
olmayanı dövecekler arkadaş yakında. "face'in var mı?" sorusunun yerini de "face versene" aldı artık. geçen gün birine utandım "vardı ama kapattım" dedim. hiç açmadığımı bilseydi ne kadar ezik bi tip olacaktım lan gözünde. neyse bunu da burda açıklamış oldum. facebook hiç açmadım lan. bak video izlemek için girerim ama face'e. hehe bildiğin sokaktaki adam oldum lan. twitter iyidir iyi.
13 yaş sınırı olmasına rağmen el kadar bebelerine profil açan ebeveynlerden tiksinmeme yol açan ,çocuk parkından farksız. yeni nesili bok eden en önemli sosyal paylaşım sitesi.
güngeçmesin ki sacma sapan uygulamarıyla soğutan sosyal paylaşım sitesidir. tanıdığınız arkadaşlarınızı ekliyorsunuz fakat spam yiyorsunuz, tanımadığınızı öne sürüyorlar.
insanların kendini pazarladıkları yer. hiç kimse yok mok demesin. buna bende dahil. ama şunu söyliyimki bugun bir yaşıma daha girdim. kızın biri sayfasına telefon numarasını yazmış. aga bu nedir? yaa. önceden kızların numarasını istemek için erkekler ıkınırdı, kızlarda naz ederdi vermemek için falan. şimdi hiç bir önemi yok. kız şakırt diye vermiş. yani numarayı. *
(bkz: halil pazarlama)
olur da kapatılırsa en çok sözlüklerin geçen haftanın en beğenilen entryleri kısmına zarar verecektir. bu ne len listenin yarısı yaran facebook iletileri.