herhangi bir sayfanın paylaşımını beğenince sağdaki menüde kabak gibi belli oluyoruz artık.
hayır amaç ne lan? tam magazin programı havası aldı siktiğimin sitesi. benim bilmem ne sayfasının bilmem ne paylaşımını beğenince kimsenin bundan haberi olmasın amına koyayım.
Gerçek hayatta bırakın 50 kişiyi, 5 kişilik bir arkadaş grubunda lafa giremeyecek, girse de mizacı ve ses tonu yüzünden ancak 5 kişinin ilgisini çok kısa süre için üzerinde toplayacak ama devamında yine "o değilde" diye anlatacağı şeyi piç olacak insanların bu mecra ile listesindeki 350 kişiye teker teker fikrini anlatabileceği yerdir.
düşünün, taksimde 350 kişi toplanmış. Birisi geliyor ve size "ayyy kek yaptımmm pınarımlaa çok güzel oldu" diyor. ve bütün dikkatiyle o 350 kişi sizi dinliyor.
biri geliyor, Van'da olan olaylar ilahi adalettir. oh olsun. ölen askerlerimizin intikamııı diyor 350 kişiye.
biri geliyor, Cem yılmaz çok komik beyler bugün bakın ipadimle video'yu gösterim size diyor.
o 350 kişi de dikkati dağılmadan dinliyor hepsini.
sanıyorum ki mark abimiz yeni bir özellik olan yorumları çevir butonunu ekliyor. tabi bu yapılandırma sürecinde çıkabilecek aksaklıklarda olabilebilir. *
şu an listemde ekli bi salağın naklen kocasıyla kavga ettiği sitedir. böyle bişey olamaz koptum gece gece. resmen tartışmalarını anlık ileti olarak yazıp cevaplıyorlar. *
terör olaylarının artmasıyla bordo klavyelilerin profil resmini bayrak, atatürk resmi yaptığı, ordumuzu, askerimizi beğendiği ve pkkya öfke dolu sloganlar sergilediği hede.
çok tırsmıştır pkk, devam edin.
millet olarak sadece şiddetle kınarız zaten, başka bir numaramız yok.
eski tadından çok ama çok uzaklarda olan, artık zaman geçirmek için bile girilmeyen; önceleri eski arkadaşları '' o da var mıdır acaba, hah şu arkadaşın adı neydi be?'' diye ararken, kişiyi naif duygulara sevk ederken; günümüzde beğen butonunu eline zamklayan kişilerin fasilitesi halini almış site.
çok sıkıcı olmaya başladı. Hele şu etkinlik davetleri yok mu sanki katılacağım desen gerçekten katılacaksın. Boşuna oyalanma bence gerçekten sıkıcısın facebook.