kullanmayi gereksiz gordugumu soyledigimde hep birileriyle tartistigim site. neymis efendim fotograflarini paylasabiliyormussun ve arkaslarinda bi bagin oluyormus. iyi de ben ne fotograf paylasmak istiyorum ne paylasilan fotograflari gormek istiyorum ne de arkadaslarimla aramda sanal bi bag kurmak istiyorum. bize sundugu hicbirseyi gerekli bulmuyorum. bi seyi yapabiliyorsun diye yapamak zorunda degilsin ki.
Facebook'ta bir "Bazen şöyle olur, Bazen böyle olur" fırtınasıdır gidiyor. O "bazen" ne zaman olur bir de onu söyleyin. Yoksa her şey bazen olabilir. Ne zamandır nasıldır bilmeden nasıl hazırlanalım o "bazen"e. Ben de size diyorum: "istanbul bazen yağmurludur. Şemsiye taşıyın" aha buyrun ne kadar faydalı bir tavsiye!
koşarak kaçılası bir sosyal platformdur.* Arkadaş millet ne meraklıymış hayatını sanal üzerine konuşlandırmaya. Velhasılıkelam amacından çok sapmıştır.*
devamlı yeni şeyler çıkarmaya çalışan ama çok da başarılı olamayan sosyal internet sitesi.
araplar alacak diye yusuf yusuf ettittiren sitedir.
daha sonra ücretsizdir, her zaman da ücretsiz olacak yazısı ile bağımlı toplayan sosyal site.
Lokomotif Gülşen çıtı pıtı Birsen ah bir görsen. Cici bici Ebru esmer Banu tanışabilsen. Güzellerden güzel beğen ne istersen. Herkesin zevkine göre facebookta.*
isminin yüz kitabı değil iki yüzlülük kitabı olması gereken sosyal paylaşım sitesi. insanların diğer yüzlerini canlandırdıkları sahne olarak da tanımlanabilir.
sosyalleşme amacıyla katınılıp kendimi apikilasyon oyunlardan çeşitli aktivitelere katılırken bulduğum platformdur.
hafıza oyunları ise bu konuda oldukça vakit harcamakta. http://bit.ly/Mq2gr5
güzel/yakışıklı olduğunu gösterme çabasında olan ''ezik'' insanlarla doldu burası aslında...
ergenler saçma sapan aşk sözleri paylaştı, kaşar kızlarımız öpücüklü fotoğraflarını yayınladı 5000 arkadaşına, erkekler am göt meme diye abazanlıkta sınır tanıyamadı.
ayrıca insanların ''ben feysbuka ilkokul arkadaşımı bulmak için giriyorum.'' demesi ayrı bir trajikomik.
etkinlik ve organizasyon dışında hiçbir halta yaramayan eylemdir. twitter'dan takipçi olayını, flash sitelerden oyunları araklayarak sözümona paylaşım ortamı yapmaya çalışmışlar, ama iyice ergen yuvasına çevirmişlerdir.
bir de şunu göstermiştir ki ilkokul arkadaşı denen şey boktan bir durummuş vesselam.
Eklediği resmin altına nazar duası yazanların olduğu site. Doğum günlerini hatırlamak açısından gayet faydalıdır. "görüldü" yazısı çıkıp cevap gelmemesi durumundan daha çok can sıkan bir şey varsa o da; "durumlarımı beğenir misin" diyen kişilerdir. Aslında hiç bir işimize yaramayan ama bir türlü de kopamadığımız sosyal paylaşım sitesi.
bir milyar kişinin profil sahibi olduğu, altı yüz milyon kişinin telefonunda kullandığı, kullanıcılarının yaş ortalamasının 25-28 arsında olduğu, bir trilyon kişinin beğeni butonuna bastığı bir sosyal paylaşım sitesinin itibar kaybedeceğini hiç düşünmüyorum.
evliliklerin büyük bölümü, kavga sebepleri, sübyancılık, sarkıntılık gibi olayların sebebi olarak ana kaynak haline gelmiştir.
yararlı yönü olarak iletişim açısından gelişmişliğini gösterebiliriz fakat daha kısıtlanması topluma yarar getirecektir.
kapatılsa çok daha iyi olur.