en kötü özelliği sanırım insanların senin gönderilerine abone olabilmesi, bunun için ne izin gerekiyor ne onay, üstelik sana abone olanları engelleyemiyorsun veya silemiyorsun
Kım ne derse desın ben facebooku sevıyorum cunku gorusmedıgım arkadaslarım oluyo bazen facebookta goruyorum kı ayse x ıle alı y cevahır starbuckstaa.. Hemen dedıkodu baslıyo tabı en yakın arkadasları arayarak * saka bı yana gunumuzun en yaygın sosyal sıtesı olmasına ragmen amacı dısında kullananlar olmasa gercekten ısımıze cok yarayacak valla bak
ebeveynlerin 1 yaşındaki çocuklarına bile hesap açtığı sosyal mecradır. iyice ezikleşmiştir. yarısından çoğu ergenler ve bebelerden oluşmaktadır. mark beyin iyi para götürdüğü bir gerçek tabii.
ilanlarıyla zırvalamaya başlamış site.
töbeler olsun artık daha neler;
"Üniversite öğrencisinden , fit vücut , Kaliteli servis erkek arkadaşı kirala.
özeljigolom.com"
toplu halde faceten istifa edip bu zuckerbergin aklını başına getirmek lazım. bu ne lan!!!
abone olma butonunun gelmesiyle cidden saçmaladığını düşündüğüm sosyal paylaşım sitesi. tamam hadi gelsin de 2187568916129856 aboneli kendini bir şey sanan dengesizler nolacak? abi ünlü olsalar tamam olalım da ünlü değiller bir şey değiller neyin kafasındalar yani? yok onlara abone olalım hayran olalım oldu be. bülent abla da kurban olsun onlara tam olsun. *******
facebook olduğundan beri çoğu kız kaşar oldu , çoğu erkek piçin önde gideni oldu, kızlarla erkekler aşktan anlamaz sahtekar çıktı, milletin namus bekçiliğini yapan cennete veya cehenneme gideceğini söyleyen bir sürü kahin var oldu, vatanını 20 tl klavyeleriyle kurtaran yiğit askerler oldu, acayip acayip pozlarıyla foto model insanlar meydana çıktı, pahalı eşyalarıyla hava yapıp kendini üstün gösteren insanlarımız meydana çıktı, beğeni sayısıyla adam olduğunu düşünen gençler meydan buldu, laf sokarak ben çok üstünüm diyen bir sürü kişi oldu, arkasından iş çeviren bir çok yalan kardeşler ortaya çıktı, her türlü pisliği ile övünen bir çok insan bulundu yani facebook yüzünden herkese bir haller oldu .
bu sıcak havalarda sadece şortumla oturduğum zamanlar girdiğim site. arkadaşlarımın yarısı plaj fotoğrafları diğer yarısı ise düğün fotoğrafları koymaktalar. birtek ben evde sinekleniyorum heralde.
google chrome'da adam gibi çalışmayan site. ya da benim internet bağlantılarımdan kaynaklanıyor, bilemiyorum tam anlamıyla. sırf bunun iş için ilk defa bilgisayarımda 3 tarayıcı olacak. neyse mozilla indireyim bakalım.
eskiden forumlar vardı. bilen bilir efsanediydi zamanında. tadı vardı, kalitesi vardı.
sonra 14-15 yaşındaki bebeler, apaçiler ve kız düşürmek isteyen mallar keşfedince forumlar yavaş yavaş kalitesinden uzaklaştı.
ee buna 14-15 yaşında forum açıp, admincilik oynayan bebeleride ekleyince forumlar tarih oldu.
ki imdada facebook yetişti.
facebook da şuan için forum zamanlarını hatırlatıyor bana.
ilk zamanlar eski arkadaşlarınızı bulabildiğiniz, ortaokul arkadaşınızı bulunca vay aq dediğiniz bir yer iken şimdi apaçilerin, kız düşürmek isteyen malların ve 14-15 yaşında onlarca sayfası olmasına rağmen hala fan sayfası açıp, deli gibi reklam yapan embeseller ile dolduğu için eski kalitesinden epey uzaklaştı.
ha giriyoruz mu, giriyoruz. ama daha ziyade bir iki video izlemek, status okumak ve arkadaşlar ile iletişim için.
eskiden 5-6 saat takılanların eminimki artık günde enfazla 1 saat bile takılmıyordur.