eskiden bunlar gibi ergen iken sevgililerimize mektup atardık, içine yazdığımız şiirleri koyardık. bir hareketlerini beğenirsek yanaklarına bir öpücük kondururduk. sevdiğimiz kankalarımızı ev telefonlarından arar, buluşmak için program yapardık. kızların peşinden koşturur, esprili ve şirin bir şekilde onlarla tanışır, arkadaşlığımızı ilerletmek için envayi çeşit takla atardık. arkadaş ortamlarında takılır, bildiklerimizi paylaşmaya çalışırdık. evet, duvarımız vardı paylaşacağımız. ona da çok fazla bira içtiğimiz akşamları eve dönerken işerdik sadece. ama cami duvarı değildi.
bahsettiğim zamanlar 90'lı yılların başı. eskiden her şey çok daha güzeldi.
şimdiki nesil cami duvarına işemişten beter. iflağ olmaları konusunda en ufak bir ümidimiz yok.
yeni bir celp dönemiyle gene yurdum türk erkek gençlerinin nereye atandıklarını! belli ettikleri sitedir.
herkes de gizli bir twittercılık var ama bakalım nolacak son bölümlerde!*...
dondurduğum hesabımı açmak için giriş yaptığımda "Hesabını yeniden etkinleştirebilmek için 24 saat beklemen gerekiyor" diye uyarı aldım. ne saçma bir şey bu. dondurulan hesabı etkinleştirmek için girildiğinde 24 saat beklemek mi gerekirmiş?
Efendim geçen kuzenler arasında bir sorun yaşanmıştı ve eniştenin dediği şey şu;
düğüne gitmedik diye,bizim çocukları facebooktan silmişler böyle terbiyesizlik olmaz!??!!!
bu hale geldi facebook hayatımızda...
uluslararası hacktivistler grubu anonymous tarafından 5 kasım da çökertileceği iddia edilen sosyal paylaşım sitesi. anonymous, facebook a yapacakları saldırının nedeni olarak da üyeler tarafından yüklenen fotoğraf ve videoların daha sonra silinmesine izin verilmeyip devlet kurumlarına aktarılması olduğunu ve bu saldırıyı insanların iyiliği için yaptıklarını dile getirdiler. "Remember remember the fifth Nowember"