Hastalık olduğunu bir kez daha bugün saat 13 gibi markette eşcinsel olduğu konuşma ve tavırlarından belli olan birisinin telefon konuşmasını duyunca emin oldum. Arkadaş bir eliyle ürün seçerken bir eliyle de etrafında ben dahil 3-4 kişinin ona hayretler içinde bakmasına sebep olacak kadar sesli ve bipsiz konuşuyordu;
Ay sabaha kadar tepemden inmedi, bir daha böylelerini eve almıycaksın kız. sabah 4 de yeter artık dedim, alt katımızdaki fırıncılar geliyor fırını açmaya, yaptığımız sese gelirler, git artık. deyip kovdum ancak öyle gitti. adam sabaha kadar inmedi tepemden ama kız var ya şimdi nasıl vücudum pert biliyormusun. pert etti beni hayvan....." yeter artık böyle salaklık deyip bim in klimalı koridorlarında alışverişimi tamamlayıp çıktım.
Son yillarin trendi olmus olgu. Eskiden daha bir cekinirlerdi simdi ben escinselim diye bagirarak geziyorlar resmen. Aga bize ne? Iki yuzlulukte yapmadan soyluyorum kadinin da erkegin de gayi kendine bize ne? Ben heteroyum diye dal tasak geziyor muyum hayir? I zaman sende iki de bir gay oldugunu vurgulamak zorunda degilsin. Zira ben sevismiyorum seninle bana ne?
Edit: bak yazim escinsellige karsit hic bir sey icermiyor. Ben yansitilmasindayim olayin. Sizinki esitlik falan degil 'ayh cnm gaymish ne kadar tatli' desinler kafasi.
bir insanın diğerini sevmesine kafayı takmış herkes. hiç sevmemiş,sevilmemiş,aşık olmamış insanların bu kadar kafasına takması normaldir gerçi.
edit: aşkın toplum tarafından onaylanmasına gerek yok.
Kesinlikle hastalık değil ve içten gelen bir yönelimdir. Hayvanlarda da var. Doktorların dahi hastalık olmadığını söylemeleri dışında gelip hastalıktır diyenlere bok yemek düşer.
Lan bu insanlara hep şaşırmışımdır.
Ulan gül gibi kız götürmek yalayıp yutmak varken kendi cinslerinde ne buluyorlar anlamıyorum. Yazarken bile midem bulandı mk.
Tam olarak bir kanıya varılmayan cinsel yaşam. Bazı kesimler bunun tamamen bir tercih olduğunu, bazı kesimler ise çocukluğunda yaşanmış travmalardan dolayı olacağını söylüyor. ikisininde kendileri göre kanıtları var ve kanıtlayan nitelikte örnek insanları var. Yönelim, seçim, hormon dengesizliği gibi bakınızlar verilebilir. Bu arada bide bundan korkan hasta insanlar var, onun bakınızını vermeye gerek yok.
"Bisitçi; bir bizikliktir .s" dedikten sonra çocuk tacizi gibi hassas bir meseleyle bir tutulmaya çalışılmıştır. "histilik .s" değildir.
Sanıldığının aksine bir tercih de değildir. Kişi heteroseksüel doğup da daha sonradan kişisel tercihleriyle homoseksüel ya da biseksüel olmaz.
Kimse sizden aşağılama beklemedigi gibi kabul görülmek, saygı duyulmak da istemiyor.
Bir insanı eşcinsel diye aşağılamak neyse sırf eşcinsel diye saygı duymak da odur.
Tarih boyunca var olan insanlık kadar eski hala tartışılıp hiç bir noktaya konulamayan konu.
insanlığa özgü ve ait te değil. Başka canlı türlerinde de görülen yaşam biçimlerinden biri.
Dönemine göre açık dönemine göre gizli yaşanmış. Bazı kültürlerde gelenekselleşmiş kabul görmüş.
Toplumun yaşadığı çağa hakim olan görüşlere göre değer biçilmiş. Yakın zamanda literatürde hastalık olmaktan çıkmıştır.
Farklı anlaşılıp farklı anlatılmaktadır ve farklı yaşanmaktadır bu ilişki toplumlarda. Olduğu gibi değerlendirilmeyip eşcinsiller "diğerleri" grubuna sokulmaktadır.en çok akran terörüne hemcins lincine uğramaktadır. Eşcinsel ilişki yaşayan feminen olmayan erkekler bunu ussallaştırılmakta "diğeri"ni etiketlemektedir.
Hemcins ilişkisi olmasına rağmen hemcinsiyle eşcinsel ilişki yaşayan bir erkek aktif olduğu için kendini "erkek" olarak tanımlamakta pasif olan hemcinsini eşcinsellikle daha güncel tanımla sokak lisanına göre "ibne"likle suçlamaktadır.
Bu yaklaşım ve hitap kendine göre mantıklı olandır. Gerçekte ne olduğunu herkes bilmekte toplum bunu sessiz sözsüz gizli bir anlaşmayla dillendirmemektedir.
Eşcinsel bireyi toplumda en çok ilgilenen, aklı meşgul olan kesim aşağılamaktadır.
Yaratılışından gelen özellikleriyle yaşam hakkı tanınmayan eşcinselleri de aynı yaratıcı yarattı.yaşam için yarattığı bedenine kendi nefesini verdi.