eşcinsellik

entry566 galeri29
    437.
  1. Ne kadar inkar edersek edelim hayatın bir gerçeği.
    3 ...
  2. 436.
  3. Bir insan ancak toplumsal yapıyı/düzeni yıkıcı eylemlerde bulunuyorsa yargılanabilir cinsel tercihleri ile değil.
    Kimin kimle seviştiği hiç umrumuzda olmadığından hangi cins ile daha mutluysa kişi mutluluğu daim olsun demekten başka bize bir şey düşmez.
    5 ...
  4. 435.
  5. (bkz: alan turing) sayesinde önyargılarımı yıktığım cinsel tercih.
    2 ...
  6. 434.
  7. topluca helak olmanız dileğiyle..
    2 ...
  8. 433.
  9. Eşcinseller en büyük savaşı kendi içlerinde ve ailelerinde veriyor zaten siz hala neden bu insanlar kendinden nefret etsin diye çabalıyorsunuz. Bir insanla alay etmek cinsel kimliğine müdahalede bulunmak size neden haz veriyor, neden bu kadar kötüsünüz?
    7 ...
  10. 432.
  11. Tanıdığım eşcinsellerin hiç biri kötü insanlar değil aksine fazlasıyla duyarlılar “öteki”leşen herkesin her canlının destekcisiler. Asıl hastalık dünya tatlısı insanlara hasta demenizdir. Aktivistler, lgbtler ülkenin en çok okuyanları. Her zaman vardık var olacağız!
    8 ...
  12. 431.
  13. inatla eşcinselliğe hastalık diyen zihniyetleri anlamıyorum ben. Bilim insanları dahi eşcinselliğin hastalık olmadığını söylediği halde siz kendinizi ne sanıyorsunuz eşcinsellik hastalıktır diyorsunuz.
    6 ...
  14. 430.
  15. 429.
  16. tedavi olmak istemeyenlerin öldürülmesi gereken hastalık.

    öldürmek gerekir ki çoğalmasınlar.
    1 ...
  17. 428.
  18. 427.
  19. Tedavisi bulunmayan hastalıktır.

    Bir kaç önemli sebebi olabilir.
    Gelişim sürecinde ilgi gösterdiği şeylere dikkat etmek gerekir çocuğun ve karşı cinsle daha çok zaman geçirmek buna neden olabilir.

    Ayrıca Ruhsal, bedensel bir travma veya tamamen kişilik sorunlariyla seyreden ve kendi cinsel kimliğini tanımlama tanıma problemleriyle gelişebilir.

    Tedavisi bulunmamakta bunun da sebebi şudur,

    Sağlıklı bir erkeğe, kendi cinsel kimliğine sarsılmaz biçimde sahip çıkan bir erkeğe istediğiniz ilacı verin onu yine de kadın olduğuna kadınsı olduğuna inandıramazsınız, ikna edemezsiniz.

    Aynı durum kendini dişi gibi hisseden bir erkekte de geçerlidir ne yaparsanız yapın, telkin, psikoterapi, ilaç tedavisi insan bozuk yapılanmış kişilik ve cinsel kimlik örüntüsünü beyninde değiştiremeyecektir.

    Tekrarlayalım (bkz: hastalık)
    1 ...
  20. 426.
  21. özellikle dindarların çok üzerine düştüğü bir konu. bişi mi saklamaya çalışıyorlar acaba.
    3 ...
  22. 425.
  23. Hastalıkmış, sapkınlıkmış, insanın tercihiymiş, günahmış, delilikmiş bunların hepsini bir kenara bırakın. Eşcinselliğin asıl sorunu bunlar değil. Eşcinselliğin asıl sorunu, bunu bir meziyet gibi kullanan insanlar.

    Çok uzağa gitmeyelim bakın, yakın zamana gidelim. 1-2 senede çıkmış olan eşcinsel gibi görünen sosyal medya maymunlarına bakın. Ne yetileri var? Bunları ünlü yapan şey ne? Neyden doğru prim yaparak ilerlediler?
    Ben söyleyeyim, eşcinsel olmaları. Siz ne kadar istemeseniz dahi bu tipler o eşcinsellik mercisini temsil etmekteler.

    Hadi sosyal hak savunucuları salak, gerçek eşcinseller, siz hangi kafayla bu herifleri destekliyorsunuz ki? Bir laf geldiğinde onlara hemen birlikte dikilelim karşılarına. Öbür tarafta hemen terslesin. Sonsuza kadar gider bu saçma sapan mevzu.
    0 ...
  24. 424.
  25. 423.
  26. genetik mi yoksa sonradan mı oluyor merak ettiğim hede. bilen biri aydınlatırsa sevinirim.
    1 ...
  27. 422.
  28. Meslek gereği saygılıyız.

    Yoksa zor tutuyorum, sövecem.*
    0 ...
  29. 421.
  30. eşcinselleri ötekileştirenler, bilinç altında eşçinsellik korkusu yaşayanlardır.
    3 ...
  31. 420.
  32. tercih ve ya hastalık olmayan cinsel yönelimdir.

    sapkınlık olduğunu düşünenler için bir arkadaşımın kızını anlatmak istiyorum.

    arkadaşımın 12 yaşındaki kızı küçüklüğünden beri erkek gibi davranıyor. saçlarını kısacık kestiriyor, erkeksi kıyafetler giyiyor, sadece erkek çocuklarıyla oynuyor. bedeni bile erkeğe benziyor. arkadaşım ve eşi ilk başlarda "özenme" sandıkları bu durum geçmeyince çocuğu götürmedikleri doktor, psikolog kalmadı. değişen hiç birşey yok. çok endişeli ve mutsuzlar. çünkü bu ülkede eşcinsellerin başına gelenleri biliyorlar.

    yani demem o ki; bu engel olunamaz bir durum. homofobinizi, nefretinizi bi kenara bırakıp bu durumu anlamaya çalışın. böylece bu dünya çok daha güzel biryer olacak.
    11 ...
  33. 419.
  34. ne demek saygı duyacaksın.

    bu memlekette sinirlendiğin adama ibne diye söver hareketlerini beğenmediğin adama vurduruyor der sevmediğin adamın arkasından öyle böyle diye laf çıkarırsın.

    eşcinsellik bizim kültürümüze ters.

    eşcinsel adam vurduran bir ibnedir. yanlışsam yanlışsın deyin.
    5 ...
  35. 418.
  36. insanın kendi tercihidir saygı duymak zorundasındır. Kimse sana heterosun diye iğrenç diyor mu. eşcinsellerde normal bir bireydir transgender bireylerde ne olursa olsun saygı duyacaksınız.

    tavsiye:

    2 ...
  37. 417.
  38. güzel gidiyodun bozdun, tercih değil. düşün ki din ile kafayı bozmuş ülkelerde adam escinsel diye öldürülüyor. e bizim ülkede de hoş karşılanmıyor, sence bu zorluklara rağmen insanlar yaa biraz da hemcinslerime yöneleyim mi diyorlar? akıl var arkadaşlar lütfen kullanıp düşünün, kimse zorlukları yaşamak istemez. içinizde olmayan duygular bunlar; nasıl olduğunu bilmiyorsunuz ve tercih diyorsunuz. demeyin. bilmeden demek yerine eşcinsellerin söylediklerine inanın mesela? yönelim olduğuna ve içten geldiğine? zor değil az biraz mantık üretin.
    2 ...
  39. 416.
  40. Herkesin kendi tercihidir. Kimsenin siktiğine kimse karışamaz.
    1 ...
  41. 415.
  42. aynı cinsten hoşlanma. transgenderlik ile karıştırılmamalı. eşcinseller karşı cinsin özelliklerini göstermiyebilirler. gay olarak bu yaşıma kadar gaymisin diye soran veya şüphelenen dahi olmadı. eşcinseller genelde bakımlı ve eğlencelidir. her erkeğin içinde ibne dürtüsü olduğunu bildiğimden ve kızlardada bu durumun böyle olacağını düşündüğümden türkiyede bu yönelimin avrupa ülkelerinden daha fazla görüldüğünü düşünüyorum. ama toplum baskısı ve çomarlık yüzünden ben dahi kimsenin açıklayamadığı bir durumdur. bizi sevin bizi savunun. bilgi al ,oğlun yada kızında bu durumla karşılaşırsa evlatlıktan reddetme onu koru.
    0 ...
  43. 414.
  44. karı gibi giyinip karı gibi konuşmak değildir. böyle yapanlara ibne deniyor haberiniz olsun.
    5 ...
  45. 413.
© 2026 uludağ sözlük