ezel

entry5773 galeri306
    2950.
  1. emre aydın'a ayar verdikten sonra gözümden hepten düşmüştür ..
    (bkz: rockçı çocuk)
    (bkz: yazıklar olsun)
    0 ...
  2. 2951.
  3. --spoiler--
    artık eyşan karakteri kabak tadı vermiştir ama ne ayaksa artık senaristler eyşan şıllığından vazgeçmiyorlar bir türlü. seyirciye acı çektirmekse amaçları bunu başarıyorlar. artık anlamaları lazım ki dizi bu kadının üstünden yürümez.
    herşeye rağmen ezel'in bölüm sonundaki sahnesini ben beğendim ki bu bölüm'De beğenilecek tek şey de buydu herhalde. benim açımdan yani. gerisi çok boş ve sıkıcıydı. ha bir de ezel-cengiz çatışması vardı. orası da fena değildi hani. cengiz puştun teki de olsa açık sözlü birisi. açık açık söylüyor adam gerçekleri. takdir ettim*
    şu ezel'in mallaşma seviyesi sürekli yukarı tırmanıyor. yok senin hayatını miken eyşan'ı affetmeler, üstüne de ben katil değilim diye dil dökmeler. yok kenan birkan gibi bir adamın kalesine sırf eyşan denen şıllık için eli bilmem neresinde plansız gitmek. ne yapıyorsun ollüm sen? nerede 1.sezon'Daki ezel? nerede şimdiki mal ezel. herhalde ezel olmaktan sıkıldı yine ömer oldu. bu herif bu şekilde bok yoluna gider. benden söylemesi. acilen dayı ile barışması lazım.
    bu bölüm'De en çok geyik yapılan "kirli zevkler" sahnesi var bir de. çoğunluğa katılıyorum. bu sahne'De gösterilenlerin kirli zevklerle alakası yok. ne bileyim hostel tarzı bir yer olsa ya da orgy yapılan bir eyes wide shut sahnesi izlesek işte onlar kirli zevk olurdu. ama bunların türkiye'De çekilmesi için gereken özgürlük seviyesine henüz erişemedik. malum yapsan adamın götünden kan alırlar hocu. ama senaristler de suçlu. madem kirli zevkleri manasına yakışır şekilde çekemeyeceksin. o zaman hiç çekme.

    "mesele bizim içeri giremiyor oluşumuz değil, mesele sizin dışarı çıkamamanız."
    --spoiler--
    neyse efem. umarım yakında eyşan karakteri ölür ve dizi'De daha üst seviye'ye çıkar diyorum. şunun da söylüyorum ki herşeye rağmen bu dizi'nin yanına yaklaşabilen bir dizi yok türkiye'De. sinirimiz ilk sezonunun efsane olması ve bu sezonun doğal olarak altta kalmasından kaynaklanıyor.
    0 ...
  4. 2952.
  5. --spoiler--
    mesele bizim içeri giremiyor oluşumuz değil, mesele sizin dışarı çıkamamanız.
    --spoiler--
    0 ...
  6. 2953.
  7. kötüleşen ve boktanlaşan dizi.
    daha iyisini de çekmeyi düşünmüyorum.
    zorundada değilim zaten... 100 lerce milyarı etrafa saçan senaristler bir kaç kuruşunu kenara ayırıp düzgün bir senarist bulsunlarda ondan sonra bize yenisi çekmek düşsün.
    0 ...
  8. 2954.
  9. klişeleri kullanmayı sevmeyen biri olarak uzun zamandır türkiye cumhuriyeti tarihinin en iyi dizisi olduğunu ve cnbc e'de alt yazılı gösterilse tek kötü entry girilmeyeceğini söylemiyordum ama gene ortalıkta erman toroğlu tipi insan modelleri çoğalmaya başlamış. insanlar beğendi, milletimizden beklenmeyen birşey oldu hak eden * yoğun ilgi gördü ya hemen dikkat çekmek için koşun. birde dizide hata buldum o sahnede hiç öyle olabilitesi var mı deyip abuk subuk tespitlerle gelebilenler var ki komedi yapıyorlar herhalde.
    1 ...
  10. 2955.
  11. çoğunluğun şu sıralar vasat bulduğu, fakat yinede izleyenleri ekranlara çivileyen dizidir.
    ilk sezonun mazlumu ezel, kürkçü dükkanına geri döndü, şimdi de türkiye'nin en büyük müteşebbislerinden biri olan dayı'nın hasmı kenan birkan'a meydan okuyor. ''tahtından elbet ineceksin deveden büyük fil var'' moduna girdi dolayısıyla. temmuz küllerinden doğdu, yine ''can'' yakacak gibi. onun hakkından ali gelecektir. ara sıra ezel'e ''yeğen'' diye hitap ederek dayı'dan esentiler sunuyor bize.

    bu arada yakışıklı serdar'da uzun bir müddet sonra tekrardan boy gösterecek. adam kaç bölümdür yoktu yahu, darülaceze'ye sığındı hissine kaptırdı bizi.
    0 ...
  12. 2956.
  13. bugün ki bölüm birçok kişiye sıkıcı gelebilir. çünkü geçiş bölümü olma olasılığı yükske bir bölüm. ama eminimki oyunculuk ustalıkla kapanacaktır bu büyük açık.
    0 ...
  14. 2957.
  15. bugünkü bölümü yine heyecanla beklenen türkiyedeki en iyi dizi.
    1 ...
  16. 2958.
  17. ezel'in eyşan'a aşkı bu bölümde sorgulanacak sanırım.
    --spoiler--
    akıl ve kalp
    --spoiler--
    0 ...
  18. 2959.
  19. 2960.
  20. müzikleriyle insanı bunalıma sokan dizi.
    0 ...
  21. 2961.
  22. eyşandan gına gelmiştir artık. keşke bahar yerine o ölseydi de şu dizi de kaldığı yerden devam etseydi.
    0 ...
  23. 2962.
  24. tefo'nun hevesi kursağında kalmıştır. yazık oldu ama elbet buluşacaktır bu hayatlar. ama burası ezel dizisi. olmayadabilir.

    ve ayrıca bir isim yeniden göründü

    serdar tezcan
    1 ...
  25. 2963.
  26. ve serdar tezcan özlenen ses tonu ile beni gülümsetmiştir.

    ezel ve tayfasına mert de haklı olarak dahil olmuştur. ezel'e söylediği herşeyde haklıdır mert.
    ve şimdi dayı'nın öğrenttiği yöntemlerle ezel yeniden doğma çabalarında.
    1 ...
  27. 2964.
  28. geçen bölüme göre daha iyi gidiyor, ancak yine de geçen sezonun yanından bile geçmiyor. böyle giderse behsat ç yeni bir izleyici kazanacak.
    0 ...
  29. 2965.
  30. bu dizi sayesinde pokeri öğrenecek ergenler.
    3 ...
  31. 2966.
  32. tam halkımıza göre bir dizi. böyle abuk sabuk hikaye filan. ne de olsa halkımızın %90'ı aptal.
    2 ...
  33. 2967.
  34. o değil herkesi göt etmiş senaryodur... o değil de merti öldürdüler lan! o değil de ne lan *
    2 ...
  35. 2968.
  36. böylesine mükemmel bir bölüm mert'in ölümü ile son bulmamalıydı.

    ve şimdi dayıyı korumaktan çok ezel'in mert intikamını izleyeceğiz.
    1 ...
  37. 2969.
  38. bu haftaki bölüm için, ikinci sezonunun en iyi bölümü diyebiliriz rahatlıkla.

    poker sahnesini kesinlikle unutamam. vay be. cidden vayyy beehhh!
    1 ...
  39. 2970.
  40. kurgusuyla herkesin götünü düşürmüş dizidir.
    olan yine günahsız yavrucak mert'e olmuştur.
    ama bizim cengaver ezel, bunun acısını çok pis çıkartır.
    1 ...
  41. 2971.
  42. 1.sezon finalinden sonra ezelin en iyi bölümüydü.*çok sağlam dizi çook.
    0 ...
  43. 2972.
  44. bugünkü bölüm ters köşe üstüne ters köşe etmiştir. bu kadar mükemmel bir bölüm olacağını kimse tahmin edemezdi sanıyorum. sürprizlerle doluydu. mert'in ölmesi diziye yeni bir boyut kazandıracak, yani bundan sonra ezel, mert'in intikamı için savaşacak gibi görünüyor; zira dayıya bana bildiğin her şeyi anlat dedi. o değil de çok güzel bölümdü lan!
    (bkz: ağlamak istiyorum sayın seyirciler)
    1 ...
  45. 2973.
  46. ezel ile mert'in bölüm başındaki güzel sahnesinden bir sinyal vermiştir aslında.
    ah ali ah orada gebertecektin kenan birkan'ı...

    ve şimdi ezel'e karanlığı öğretecek bu senaryo acaba daha ne kadar kurnaz ve zeki olabilecek göreceğiz.
    0 ...
  47. 2974.
© 2026 uludağ sözlük