Evlilik, sevdiğin insanla ortak bir geleceğe sahip olmaya karar vermektir.
Bir ruhta iki kalbi taşımaktır bazen.
Belki de en güzeli; sevdiğinin sana ait olduğunu hissetmektir.
Tüm evlilerin kafama sıçayım ne yaptım da evlendim aman siz yapmayın diyerek gençleri güldürmesi fakat dışarıya çıktığınızda herkesin evli olduğunu görmeniz yada evlilik planları yaptığını duymanızdır.
Boşanma oranı rekor seviyede.
yaş ilerliyo.
kriterler artık daha keskin.
şüphesiz ömrümü sunmak istediğim adam yok hayatımda.
benimle ilgilenen birileri var ama yok o gözle bakamıyorum kimseye.
geri kafalı derler belki ama evlenip boşanmak istemiyorum.
kısacası evlilik=korkulu rüya.
8 ay önce başıma gelen şey. Her bi boku kürekle yemis biri olarak bana bile eski günleri özletir. Çapkin adamlara göre olmasa da yillar sonra gelen uyku düzeni ve 24 saat sıcak servisle kendini affettirir.
Şimdi çok enteresan tabi. Belediyelerin baktığı bir iş. Tıpkı çöp toplamak, kanalizasyon yapmak,su akıtmak, kaldırım döşemek gibi. Sana belediye baksın derken ki acınası durum. Siki taşşağına denk olmayanların son çaresi.