çünkü her dakika aşk sözleri, romantizm yaşanmıyor. ödenmesi gereken faturalar, bitmeyen alışveriş belası, varsa çocukların sorumlulukları evliliğin gerçekleri. eğer bu tekdüzeliği ve sorumluluğu kaldıracak güce, kendinize ve eşinize nefes alacak alanlar bırakma olgunluğuna sahipseniz yapın. yoksa üzülürsünüz.
Evlilik:iki kişinin nikâhlanarak beraber yaşaması.
Güzeldir ancak dikkatli olunması gerken bir müessese.
Bazı nacizane tavsiyelerde bulunayım:
Esiniz çalışıyorsa ev işlerine yardım edin, size olan bağı daha da artar. Ona önem verdiğinizi anlar. Saygısı da artar ayrıca.
Ailenizle laflarının çakışmaması için arada duvar olun. Asla birinin lafını diğeri ne götürmeyin. Aracı olduğunuzda iki tarafında cümlelerini yumuşatmayı ihmal etmeyin. iki ucu keskin bıçak. Evlendin diye aileden vazgeçemezsin, eşinden de vaz geçemezsin. Böyle düşünmez isen ayrıl uzatmaya gerek yok ya da hiç yola çıkma.
Bizim kızlarımız seksi çok sevmez daha çok romantik ortamda öpüşme,sarılıp uyuma yani güvende hissetmeyi falan severler. Sadece seks yapacağım diye evlenmeyin. Derdiniz ilişki ise evliliğe harcayacağınız paraya haftada iki kere keraneye gidersiniz. Çünkü bizim kızlarımız can yakma olarak görüyorlar. Her Gün yapamazsın zaten. Bunu reglisi var, ağrısı var sızısı var.
Onların omzunuza yatmasına izin verin. Misal ben uyuyamayaacağımı bile bile yatmasına izin veriyorum. Sarılıp yatarken mutlu oluyorlar.
Birde işi siteme dökmeyin. Ne bekledik ne bulduk demeyin.Eğer ki evlilikten siz aradığınızı bulamadıysanız hiç yoktan onun mutlu olmasını sağlayın. Bu da sizi mutlu etmezse geçmiş olsun. Yol yakınken ayrılın.
isteklerine saygı duyun.
Paranın önemli olmadığını hem siz bilin hemde onun bilmesini sağlayın.
Ağır taraf siz.olun. Danışmaya size gelsin. Gerekli yerde inat edin. Hep tamam karıcım modunda olmayın.
Saygıyı asla kaybetmeyin.
Bunları yaparken kendinizi ezdirmeyin, ezmeye de çalışmayın. Hayat müşterek.
at ile avrat yiğidin bahtına...
kişinin satın aldığı attan (araba) ve evlendiği kadından memnun kalıp kalmayacağı önceden kestirilemez, her ikisi de talihine kalmıştır.
Her anne kızının kendisinden daha iyi bir eş bulmasını umar, bir yandan da oğlunun hiçbir zaman babası kadar, iyi bir eşe sahip olamayacağı kanısındadır.
Anderson Neto
büyük cesaret.
hani kadınlar anne olunca o kadar mutlu olurlarmış ki doğum sancısına rağmen tekrar anne olmaya çekinmezlermiş ya bu da onun gibi sanırım. insanlar yoğun ya da az rastlanan bi mutluluk anı yaşıyor ki bi ömür aynı insanla iyiyi de kötüyü de paylaşmayı göze alabiliyorlar galiba.
yani kavga ediyorsun ama hala aynı evdesin ve barışıyorsun affediyorsun. arkadaşın yapsa rahat rahat bi daha yüzüne bakmazsın ama burada öyle bir lüks yok. ya da yalnız kalmayı istemen saçma gibi...
bir kişi ile kendini bir eve tıkmak. sonra da birkaç çocuk yapıp gene kendini eve tıkmak. damgalanmak gibi bir şey açıkçası. insanlar kendi kendini birbirine damgalıyor.