bir kadın olarak öldürseler oraya oturup da taliplerimi beklemem.. ve ya orada ki bir erkeğe talip olmam.. bunlar bana utanç verici geliyor.. koca aranmaz, örf ve adetlerimiz bunu ister bizden.. biraz eski kafalıyım sanırım..
gereksiz ve sağlıksız bulduğum türk örf ve adetlerine çok ters programlardır......
Kınadığım arada eğlencesine izlediğim programlar. Simdi Allah icin bazen Iyi güldürüyor arada gercek mi simdi bu insanlar dedirtir lakin bu kısmetsizliğimle sonunda birgün bende çıkarım diye korkmuyor degilim hani...