170.
koy cebine yarın bir gün tekrar avrupaya gittiğinde yemek falan yersin. ben öyle yapıyorum.
168.
2018 deki dalgalanmayı hatırlatmıştır.
164.
avrupa'yı gezerken işleri zorlaştıran para birimi.
mark iyiydi ya.
163.
yine ata binmis gidiyor.
Güclü ekonomimizin masallahi var. temmuz agustostan iyi, ekim eylül den cok daha iyi olunca bize de cay koymak düser.
162.
3,5ken alıp kenara attığım, şimdi ise "meh 6 değil 6,5 olsun da bozdurayım" dediğim para birimi. son zamanlarda düşüşte, biraz üzülüyorum.
157.
6.26 liradır.
gitgide yükselmektedir.
154.
bakkaldan ekmek alamadığımız para birimi.
153.
akp iktidara geldiği 18 Kasım 2002 de 1.59 tl idi. Bugün 7.03 tl.
16 senede 4.42 kat artmıştır.
152.
Son dönemlerde devamlı yükselmekte olan avrupa para birimi.
Sonunu merakla bekliyoruz ne olacak diye.
151.
öro Denildiği zamanlarda ucuz para birimi.
149.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1722071/ +
Nasılız çomarlar iyimiyiz?
Beni soracak olursanız ben çok mutluyum..
Bursa, suare'de hayat var,
Beklerim..
Uyuşmuş benliğimden sevgi ve saygılar.
Biranın tadı çok hoş bu gece.
148.
Madeni olan çeşidinde her ülkenin kendi sembolleri vardır. Mesela Alman Euro’sunda brandeburg kapısı varken Fransız Euro’sunda eyfel filan.
146.
6.69 tl.
7 ye dayandı amk.
145.
hassiktir dün gece girdim entry de 6.40 da bıraktım inanmayanlar bir yukardaki entry ye bakabilir.
şu an 7 tl yi geçmiş amk. 7 lira 10 kuruş olmuş.
144.
dolar diyonuz ama euro 6. 40 olmöş. o ne olcek?
143.
üç dört sene önce aklımda bir ülkeye gitme planım vardım. o günkü kur üzerinden hesaplıyordum. yine fazla gibi görünüyordu masraf hani o zamanlar üç dört arası bir şeydi kur o zamanlar. tabi hala gidemedim ve kuru görünce vay anasını dedim. bu da böyle bir anımdır.