nefret ettiğim para birimi. dişimi yaptırcam euro 2.88 olduğundan dolayı doktor kol gibi fatura çıkardı. eskiden yine iyiydi. dolar 1 e yakındı euroda 2 civarlarında seyrediyordu. kısacası ithal ürünlerin etiketini değiştiren sevimsiz para türü. avrupa birliğini kapatında kurtulalım şu lanet paradan.
bu geceki müdahaleden sonra 2.97'ye kadar geriledi, elimde 5000 euro param var, düşer mi yoksa artışını sürdürür mü, ona göre bozduracağım bilen yazarlar yeşilendirirse sevinirim.
ne güzel 3 lira idi, bir şey alacağımız vakit fiyatı 3 ile çarpıp rahatlıyorduk, şimdi oldu 3.2, yine matematiğin dibine vurucaz, tez vakitte 3.5 olması dilegi ile...
hollande'nin fransa cumhurbaşkanlığına seçilmesi, bankaların refah devletlerini kendilerini yaşatmak uğruna bitirme planını suya düşürdüğü görülebiliyor. finansal sistemin krizi euronun krizi, euronun krizi de ab'nin dağılması (ya da en azından euro birliğinin dağılıp devletlerin kendi para ve maliye politikalarında bağımsızlığı) ve sosyal öncelikli ulus devletlerin yeniden güçlenmesi demektir. tabi şimdilik görünen bu, inşallah bir aksilik olmazsa ab'nin bitişine giden sürecin ilk günüdür bugün. herkese, özellikle ab'ye girme serabı belasından kurtulan ülkemize hayırlı uğurlu olsun.
geçen sene bu zamanlar selanik gezimi finanse etmek için alırken tavan yapan, bu sene birikmişlerimi satarken de taban yapan para birimi. merkel bak doğru söyle taşak mı geçiyorsun benimle?