memleketim. soğukluğuyla ünlü şehrimiz. evliya çelebi seyahatnamesinde şöyle bahseder erzurum'dan : erzurum o kadar soğuk bir memleket ki kediler damdan dama atlarkene havada donuyor.
ben diyeyim mis gibi memleket, siz gerisini anlayın.
at gözlüklerinizi çıkartıp gidin bu şehire, sevmezseniz ya lan neyse ben bir şey demiyorum. garanti seversiniz. vejetaryen bünyelere cağ kebabı yedirdi bu karın soğuğun memleketi, saygım sonsuz.
doğunun kars ve elazığla birlikte milliyetçi duyarlılığı yüksek 3-5 ilinden biri olması nedeniyle
neznimde ayrı bir önemi vardır.pkk lıların cirit atamadığı ve son yerel seçimde ancak yüzde 5 oy alabildikleri
bir ildir erzurum.eskiden özellikle 95 ve 99 döneminde mhp nin en çok oy aldığı illerden biriyken bugün
akp ve mhp nin çekiştiği güzel memleketim.inşallah bu seçimde eskiye bir dönüş yaparlar.
yobazlıkla alakası olmayan şehirdir. ne yobazlığı? genç kızlara laf atmada, içki tüketiminde, karıya-kıza sarkmada ön sıralara oynayan şu şehirde, sizin anlattığınız manada yobazlığın esamesi okunmaz.
ayrıca erzurum, 2011 üniversiteler arası kış oyunlarında mükemmel bir kazık yemiş şehirdir. gönüllüler iyi bilirler, en kazık yerde 5 liraya, bilemedin 10 liraya yiyeceğin uyduruk bir hamburger bu olimpiyatlar kapsamında devlete 14 liraya satılmıştır. bu hamburgerimsi şeyin resmini de buraya ekleyeceğim merak etmeyin. bu kazıklardan sadece birisi, hortumlanan paranın haddi hesabı yok. ben deyim 1 trilyon, sen de ... artık artır artırabildiğin kadar. acı ki ne acı...
üniversite öğrencileri için daha fazla çalışılması gereken şehir. en son bıraktığımda hala gidilecek, oturulacak, eğlenilecek yer sayısı 3'ü 5'i geçmiyordu. evde kalmayanlar için yaşanılacak şehir değil. öğrenci olup yurtta kalanlar için 4 yıllık dönem zehir olabilir.
erzurum evlerine uğramadan ve cağ kebabı yenilmeden geçilmemesi gereken tarihi bir şehir. uçaktan iner inmez bereyi ışık hızıyla kafama geçirdim o da ayrı konu.