sahura kadar uyuyun diyomuş messi bize, lan ertem messi'nin sıfatından çıkara çıkara bunu mu çıkardın? senin tercüme yeteneğine ben... futboldan soğudum, tenis maçı arıyom dedirtir bu adama.
nasıl bi taraf tutma dünyasındasın ki ayrıca sen.
messi için ''messi ilkokulda çantasında kalem defter silgi ve top götürüyordu. '' demiştir. biz sanki bağ makası , tıraş makinesi , el bombası falan taşıdık amk.
messi'nin attığı her gol sonrası yaptığı boy açıklamasıyla beni gülmekten yerlere yatıran adamdır. en son organik messi diyerek noktayı koymuştur. maçı unutuyorum bu adam sununca. istanbul'daki spikere geri dönsek?
niye bu kadar kötüleniyor anlamadığım spiker. adam maçın temposunu düşürmüyor. oyun dursa bile anlatmaya devam ediyor. insanı maçtan koparmıyor en azından.