ertem şener

entry1396 galeri77
    519.
  1. anlatışını fevkalade keyifle dinlediğim bir spikerdi.

    bu tarihten itibaren kendisini maç anlatımlarından çok talk showlarda görmemizden mütevellit, gördüğüm anda kanalı değiştireceğim ve anlattığı her maçı sessiz izleyeceğim.

    olmadı ertem şener, seni kalbimin derinliklerine gömüyorum. belki de şu yeryüzünde seni en çok ben sevdim. içten içe bir abi gibi, 29 çocuğu arasında en çok seni seven bir baba gibi sevdim. kimseye bu sevgimden bahsedemedim.

    sen, insanlara bir spikeri sevdiğini söyleyememek ne demektir bilir misin ertem? bilemezsin ki...

    emre tilev dediler, aynı tadı vermiyor dedim. ilker yasin dediler, la yürü dedim. halit kıvanç dediler, baba bi sus ya dedim.

    ama sen ne yaptın? bu gece çok taraflı davrandın. bi kere biz 'hala madrid!' derken, sen dünyevi zevklerin, anlık heyecanların peşine düştün. onlar seni de kandırdılar. halbuki biz senden bizim tarafımızda olmanı istememiştik ki... sadece o güzel anlatımınla tarafsızca bize, onlara, herkese bu 90 dakikayı sonuna kadar yaşat istemiştik.

    ama sen ne yaptın?

    üzdün...

    edit: bu yazıyı okuyacağını biliyorum ertem, hatta okuyup eksilediğinin de farkındayım. sakın sözlüğe üye olup da bana mesaj atmaya çalışma, bende biten bitmiştir. allah yolunu açık etsin...
    5 ...
  2. 518.
  3. kaybedenler klubü real madrid diyerek futboldan hiçbir sik çakmadığını bize açıkca kanıtlamış olan kültürsüz spiker.
    4 ...
  4. 517.
  5. Bu gece ciddi ciddi Katalan olma ihtimalini düşündüren itici spiker. Messinin altına yatttigi ortaya çıksın şaşırırsam namerdim!! Barcelona'nın 3 golüyle beraber bağırarak nasıl orgazm olunacagiNi herkese göstermiştir. Ayrıca uzatmalarda kaldı 1 demiştir. Az daha sıkmasa kendini dayanın cocuklar derdi de bakma. Milli mac anlatiyor sanki amq.
    5 ...
  6. 516.
  7. 515.
  8. taraflı maç anlatan, saçma sapan bilgiler veren, yanlış konuşan bir adam.
    (bkz: bsgck)
    3 ...
  9. 514.
  10. ben bu adama ısınamadım bir türlü. farklı olmaya çalıştığı belli, ama bu şekilde olmuyor. bana çok itici, antipatik geliyor. bu gece beni, keşke maçı ilker yasin anlatsaydı noktasına kadar getirmeyi başarmışsa, varın gerisini siz düşünün.
    2 ...
  11. 513.
  12. sessiz maç izlememe sebepolan spierdir kendisi.
    2 ...
  13. 512.
  14. sanılanın aksine kendisi real madrid taraftarıdır. her el clasico'dan önce twitter'ında 'hala madrid' diye haykırır.
    3 ...
  15. 511.
  16. hayatımda hiç bir insana bu kadar şiddetle kafa atma isteği duymadım senden başka ertem şener.
    sen bir katalansın.
    6 ...
  17. 510.
  18. kendisi tam bir amatördür. hem de öyle böyle değil. real madrid'in 2. golüne zoraki sevinerek beni güldürmüştür. barcelonalı futbolcular kafasında melek olarak yer ettiği için yaptığı kasti faullerine bile bir kulp bulabiliyor.
    3 ...
  19. 509.
  20. Doktorların 'aşı'larıyla bu hale geldiğini, yoksa boyunun 1.40 civarı olacağını 2 gün önce söyleyen zat. gel gör ki bu maçta 'organik' messi diyor. neyin kafası lan bu?
    4 ...
  21. 508.
  22. kendisi messinin en büyük hayranıymış. çocukken messinin antremanlarına gidip onu izlermiş. hatta messinin imzalı formasını yatağının başucuna koyduğunu söylemiş.
    3 ...
  23. 507.
  24. keşke o değilde jim beglin yorumlasa dememe yol açan barcellona spikeri.
    3 ...
  25. 506.
  26. Evet ertemciğim anlaşıldı, barçalısın ve messi'ye aşıksın.
    5 ...
  27. 505.
  28. vıcık vıcık barca yavşaklığıyla mide bulandıran adam. tarafsız maç anlatımı birinci kuralı değil mi bu mesleğin lan ? anlatacağın maça sokayım ertem. teknik arıza sebebiyle geçici olarak maçı anlatan adamın önünde senin ruhun diz çöker tövbe ister.
    2 ...
  29. 504.
  30. stad çıkışında madrid ülkü ocaklarının saldırısına uğrayacak spiker.
    8 ...
  31. 503.
  32. kendisinin anne ve akrabalarına çok küfür ettim bu maç. maç bitti hala doyamadı barça'yı yalamaya.

    ama ''döneksin olum'' demek istiyorum, senin zidane'lı figo'lu kadroda cumartesi sabahları orgazm olarak reali övdüğünüde biliriz.
    5 ...
  33. 502.
  34. ertem şener sana sesleniyorum.
    eğer messi den hoşlanıyorsan.
    (bkz: seviyorsan git konuş bence)
    maç izlerken bizi bu aşkın kurbanı etme.
    5 ...
  35. 501.
  36. ne dediğini anlamadığım, saçma sapan cümleler kuran tuhaf spiker. şu ülkede geyik yapmayıp adam akıllı sahada ne olduğu anlatan bir spiker çıkmayacak bu gidişle.
    1 ...
  37. 500.
  38. birisinin artık çıkıp siktiri çekmesi gereken spiker. bu adamın maç anlattığı bir ülkede futbol gelişemez. son 3 yıldır sadece barcelona izleyip hayran kalan futbol özürlülerinden bir tanesidir. messiyi allah ilan etmediği kaldı bir tek.
    3 ...
  39. 500.
  40. stand up niyetine maç izleme sebebidir.

    evet adam tipik barcalı ama o da doğru yolu bulmuş. gidipte pepe'nin biçtiği oyuncu hikayelerini anlatmamalı.
    1 ...
  41. 499.
  42. 498.
  43. kız olsa sahaya iner, sırtını messi'ye dönüp eteğini indirirdi herhalde.
    gerçi bu haliyle bile yapabilir, olabilir yani. o derece.
    5 ...
  44. 497.
  45. yaşanan olaylar nedeniyle üzüntüsünü dile getirmiştir...
    --spoiler--
    el clasico değil, artık el insaf...
    --spoiler--
    3 ...
  46. 496.
  47. tarihin en taraflı maçını anlatmıştır.
    bu ne birader?
    her yerlerinden öpseydin bari.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük