ulan adam resmen spor dünyasının internet explorer'ı. alper transferini bi bizim halide nine duymadı ertem şener fenerbahçe alper için düğmeye bastı yazıyor. adamlar fişi prizden çekti amk sen neredesin?
bu adama haksızlık yaptığımı artık anlıyorum, evvelve şampiyonlar ligi maçlarını anlatırken adamla az geyik yapmıyorduk, keşke yine maçların anlatımıyla uğraşsa dediğim şahsiyet.
karakter, şeref ve haysiyet yoksunu spor spikeri. bu akşam fenerbahçe ye hazırladıkları komplo tutmamış ve canlı yayına bağlanan rafet dayımız bu karaktersizi ve arkasındakileri itin götüne sokmuştur.
--spoiler--
cüneyt çakır' da manu ile beraber elendi
--spoiler--
yazan gazeteci. yani baya baya eğitimini almış noktalama işaretlerinni, yazım kurallarının filan. biz sözlükte 'de' bağlacını ayrı yazamayana boşuna kızıyoruz demek ki
beyaz tv de 1 nisan günü cristiano ronaldo'yu bağlayacaklarını söyleyerek adanalı çocuğu bağlayarak şaka yağptığını sanan (onun bağlanacağını biliyodum) birazcık daha zekası olsa gerizekalı olacak adam. televizyonculuğun yüz karası pasif ezik adam şu hareketinle gözümdeki gram değerini de kaybettin senden programcı mı olur siktir git maç anlat.
ayrıca pozisyonları tekrar tekrar izledikten sonra yorum yapabilecek kabiliyete sahip insan. Cüneyt çakır salisede karar veriyor, sizi yorumcu yapanı sikmek lazım.
bu gece derbi sonrası "beyaz futbol" programı ile karşımıza çıkacak spor müdürü. aylardır,her hafta yaptığı gibi...
kendisi ateşler üzerindeki incecik bir ipin tepesinde mesleğini yapmaya çalışıyor. gergin lig yarışı, saha dışı olaylar ve fanatizmin pençesindeki bir futbol dilencisi aslında. "saf futbol" aslında onun için çölde bir vaha bu aralar. sürekli saha dışı faktörlerle cebelleşiyor gündem gereği. bunun sonucunda da 3 büyük takımın holiganlarının hedefinde. kelimeleri özenle seçse de insanımız ona karşı hiç özenli duruş sergilemiyor.
nasıl hakem saha içinde kimseye yaranamıyorsa, ertem şener de ekran karşısında kimseye yaranamıyor. hoş, yaranma derdi de yok zaten. adalet neyse, doğru neyse onun arkasında ama. herkesin doğruları, herkese uymuyor. o da bunu biliyor kanımca. eleştiriye de açık ama; o "ana-avrat" küfürler yok mu?! bıktırdılar adamı, bıktırdılar. klavye delikanlılarının hançerlerini savuşturuyor ama bir yere kadar. zaten zaman zaman şalterleri atar, trafoları patlar bu malatyalı gladyatörün. sonra "ya sabır" der, allah'a havale eder olayları.
beyaz tv'ye olan önyargılar ertem şener'i de vuruyor aslında. bir spor emekçisinin yaptıklarından ziyade, çalıştığı kurumla değerlendirilmesi spora bir ihanettir. kaldı ki beyaz tv spor servisini ekibiyle beraber "intertoto" seviyesinden alıp "şampiyonlar ligi"ne sokmuştur kendisi. bir devi uyandırmıştır.
ertem şener'in bir artısı da sokaktaki adam olması. katıldığı programları kaçırmamaya çalışan biri olarak diyebilirim ki; kendisi bakkal mehmet amca, berber suat abi, öğretmen kemal, memur murat'tır. ertem şener kısaca "biz", tabi görmek isteyene...
burdan holiganlarımıza sesleniyorum; eğer uslu bir çocuk olursanız belki bir gün siz de "gerçek" ertem şener'i görebilirsiniz...
star'da anlattığı her şampiyonlar ligi maçına (bana göre) renk katmıştır. sırf beyaz tv'ye geçti diye yermek manasız geliyor bana. tamam beyaz tv tetikçi bir kanal orada hemfikiriz.
ayrıca ekranlarda ezan okuyan cep telefonu satarken de gördüğümüz spor spikeri.
yıllar önce star tv'de çalışırdı sonra cnn türk'e geçti, oradan tv8'e geçti trophy türk adında acun'un survivor'u çakması bir program yaptı sanırım şimdilerde melih gökçek'in beyaz tv'sine geçmiş hadi hayırlı olsun birde rüştü reçber abimizin her yerinden öpmüştür bu ertem şener.