ertem şener

entry1396 galeri
    806.
  1. hani o şampiyonlar ligi maçlarını anlatıyordu ya eskiden.. biz de onun o heyecanlı anlatımıyla maçı daha bir severek izliyor, dinliyorduk..

    keşke hep öyle kalsaydı. para gözünü bu kadar boyamasaydı, bu kadar rezil hallere düşmeseydi. kendisinden nefret ettirmeseydi.
    0 ...