terbiyesiz, ahlaktan etikten yoksun bir adam. evlat olsa sevilmez derler ya hani, cuk oturuyor bu adama.
fırat aydınus'un tam anlamıyla kapısına dayanmış, ardından çirkin mahalle karıları gibi komşuları ile dedikodu yapmaya çalışmış, eşiyle ilgili sorular sormuş, psikolojisinin bozuk olduğunu iddia etmiş kişi.
eskiden severdim iyi spikerdi. şimdilerde beyaz tv çocuğu olmuş. hakem kapısına dayanıyor, kendini alenen savunma imkanı olmayan insanlar hakkında atıp tutuyor, karısının ailesinin iç işlerine karışıyor. kameralarla fırat aydınustan sözde özür diliyor falan. midem bulanıyor.
kim ne derse desin, beyaz tv'ye spor haberciliği anlamında bir hareket getirmiştir. geçtiğimiz haftalarda bir sansasyona imza atmış olsalar da belli ki göreve başladığı ilk gün:
"arkadaşlar, diğer kanallardan sıyrılmalı ve onlardan çok çalışmalıyız.."
demiş...
yaşadığı sansasyonel "fırat aydınus ev ziyareti" olayından sonra da özrünü dilemiş, hatasını kabul etmiştir kendisi. daha ne yapsın? sanırım bazıları ağzıyla kuş tutmasını istiyor.
beyaz tv'ye iyi bir giriş yaptı ve bununla beraber kadrosunu güçlendirdi. amacını zirveye çıkmak olarak koymuş. ancak maç özetlerinin olmaması futboldan soyutlanmış bazı gereksiz ve sanal konulara-tartışmalara yönelmelerine yol açmış. zamanla bu da geçecek inşallah. biraz daha saf futbolun konuşulduğu programlara doğru geçiş yapmaya çalışıyor gibi sanki. malum beyaz tv'nin 3 temmuz sürecindeki saha dışı konuları konuşma geleneğini yıkmak bir anda çok zor ama imkansız değil. er-geç bunu yapacak çünkü benim tanıdığım ertem şener; tozlu dosyaların, ses kayıtlarının, tapelerin, kirli oyunların döndüğü değil stadyumların dolup taştığı ve gol yağmurlarının olduğu bir futbolun aşığı, sevgilisi...
bir de şu olay var tabi;
benim anlamadığım nokta bu insanın çocuklarının bile ölmesini dileyen organizmaların olması. acaba bir kere oturup da bu abimizin katıldığı bir muhabbet programını yarım saat izlemişlikleri var mı? yok tabi ki.
ne olursa olsun biz bu adamı seviyoruz. bir kere adam samimi ve inançlı; bakın dikkat edin; "inançlı". değerleri olan ve allah'tan korkan biri.
ey futbol ulemaları, ey sosyal medya profesörleri! bu malatyalı şampiyonlar ligi müziği ile düğününe giriş yapmayı, başlamayı planlamış bir adam; siz ne diyorsunuz be? hayatı futbol bu abinin. siz malatya'yı sadece kayısısıyla tanıyadurun, bu abi daha çok yol gidecek.
hele de maç anlattığı günlere bir dönüş yapsa; buraları yemyeşil çiçekler, masmavi denizler, bembeyaz bulutlarla dolar taşar ama daha var sanırım.
dünkü programda ümit özat'tan çok pis ayar yiyen zat-ı muhterem. yine de bozuntuya vermemiştir iyi toparlamıştır, ama ümit özat da tavrından taviz vermemiş atarını yapmıştır.*