satıla satıla ortada birşeyi kalmayan doğan grubu'ndan istifa ederek, artık iyice futboldan kopmuş olan anlatıcı.
kendine has maç anlatımı olan biriydi.
zamanın birinde messi'nin her yerini öpmekten bahsetmiş, twitter'a ne yazsa, hemen birileri her yerinden öpmekle ilgili espri yapıyor.
kim ne derse desin en iyi türk spikerlerden biridir. bana göre en unutulmaz anlattığı maç ise beşiktaş 5-1 maccabi tel avivdi. (bkz: üç ayaklı quaresma)
manchester galatasaray macinda anladik ki hersey tamam ama bi sen yoktun ertem abi. 6 yil bekledikten sonra sacma sapan bi anlatimla karsilastik. neyseki braga maci star da. umarim sen anlatirsin.
muğla üniversitesi , tarih bölümünden mezun spikerdir. ümit aktan'la tanıştıktan sonra hayatı değişmiştir. radyolarda dj'lik yaparken spor spikeri olmuştur.
trophy turk denilen gubidik programda harcanan spiker. doğan medyadan ayrılmasını yadırgamıyorum. çünkü ertem şener gibi bir değer varken 1900 model futbol bilgisi ve telaffuzlarıyla ilker yasin'in bu adamın üzerinde bulunması son derece saçmaydı. ertem şener ile aynı ortamda bulunan bir de emre tilev gibi iticilik abidesi var ki ondan hiç bahsetmiyorum bile.
çocukluğumuz da halit kıvanç vardı o zamanların en iyisiydi ama ertem şener kendine has üslubuyla diğer spor spikerlerinin üstündedir benim için. hiç bir zaman sıkılmadan dinlediğim şampiyonlar liginin en iyi spikeri.
Futboldan uzaklaştıkça kendini bitiren maç spikeri. Böyle devam ederse shopping tv de wento cep telefonu pazarlamaya başlar veya 29.99tl ye süet botlar.
Çömelerek program sunulur mu Trophy Türk adlı programda gördüm masayı dişledim sinirden. Çömelmiş program sunucu be ayağa kalkınca meme bölgeleri terden koyulaşmış tshirt le bugün çok zor yarışma bizi bekliyor sakın oraya gitmeyin timsah şurada aslanlar diye program sunmaya çalışan bir adam yarışmacılardan sallayan yok ama bu programın dandikliğinden biraz.
bir yarışma programı vesilesiyle kenya'ya giden ertem şener, orda 40-50 gün boyunca yaşadıkları sonucu daha da olgunlaştı gibi. katıldığı programlar, ettiği laflar, attığı tweetler bunu düşündürüyor en azından. bunları da yapmacıklık değil, içtenlikle yaptığını hissediyorum. oradaki sefalet, doğanın acımasızlığı ve gördüğü diğer detaylar 10 yıl yaşlandırdı belki de kendisini. bir değişim, metamorfoz denebilir. bir tırtıldı diyelim, kelebek oldu. zaten duygusal biriydi, artık (10 x ertem şener) gücünde duygusallığa ulaştı.
doğan grubundan sanki biraz sıkıntılı ayrıldı gibi, bazı programlarda bu soruldu çünkü kendisine, ancak tek bir kötü söz etmedi eski mekanına karşı. bu malatya'lı adam öyle de erdemli ve ketum. ailevi bir gende saklı olabilir bu davranışlar.
bakın buraya kadar futbolla ilgili yada spor kişiliğiyle ilgili bir şey yazmadım. futbola bakışını, spikerliğini seversiniz yada sevmezsiniz, o size kalmış. bazı yorumları terstir, yanlıştır...zaman zaman sizin çizginizden uzaklarda gezer. ancak; şunu da fark etmeliyiz bence: bu adam 3 çocuk babası, duygusal ve hala çocuk ruhlu bir abimiz. spora ve ekranlara küstürülmemeli. küstüren varsa da vebali boyunlarına. ama yanlış yoldalar. 1001 gereksiz ekran yüzünün yanında bu adamı cımbızla seçip takdir edemeyenlere ne diyeyim?
bunları yazarken kendisinden bir beklentim yok; kişisel gözlemimi yansıtıyorum. yanılmışsam da eyvallah, ama görünen köy kılavuz istemez.
ne bileyim, bazı ekran yüzleri bana sempatik ve doğal gelir. bunlardan biri de bu malatya'lı adam. sanki adam gibi adam. kendisinden çok, onu yetiştiren anne-baba ile tanışmak istenmeli bence. kim bu malatya'lılar?
inşallah zaman zaman yaptığı ufak hatalarını kompanse eder ve kariyer planlamasında birazcık dikkatli olur da vagonlardan, lokomotife geçer. çünkü bu adam da makinist tipi var. *
bu gece beyaz tv'deki şovuyla midemi bulandırdı. programında da bir dolu adam var. biri de çıkıp "aga ayıptır yapmayın etmeyin" demedi. olayı dramatikleştirmeye gerek yok ama yarın o evde yaşayan 5 yaşındaki kız çocuğu okula gidecek, insanların yüzüne bakacak. rating uğruna türkiye'nin önünde insanlığının ne seviyelerde olduğunu gösterdi.
hayır, kadıncağızın avukatı bağlandı, bütün bu rezilliğe rağmen sağduyulu, nazik bir şekilde bununla konuşmaya çalışıyor ama utanmadan "biz iyi niyetliydik", yok efendim "fırat'ın eşine biz laf söyletmeyiz, biz müsade etmeyiz" falan yuh be. daha ne yapacaksın.
he amk he. bacın senin zaten.
2 gün sonra galatasaray'ın şampiyonlar ligi'nde çok kritik bir maçı var. sıkıntılar içinden gelip şahane işler ortaya koyan beşiktaş, zirveyi zorlayan antalya'yla çok güzel bir maç yapmış. futbol güzel, fernandes şov yapmış. ama yine de fırat konuşuluyor. tamam. konuş. hatalıdır, yapmasaydı keşke. ama bağcıyı dövüyorsunuz ayan beyan. sonra da sağda solda türk futbolu neden böyle, türk futbolu için çalışmalıyız etmeliyiz diye ağlamayın. *
neyse,
rezilliğin dibine vuran spiker. iyiydin hoştum ertemim ama beyaz tv'ye geçince sen de o kanal gibi kendini kirlettin anlaşılan.
bu yaptığın http://tvarsivi.com/playe...p;z=2012-11-19%2000:13:00 rezilliği açıklayacak bir kelime yok. kendini fırat aydınus'un yerine koy. sahada yaptığın bir hatadan dolayı evine bir kamera ve spiker yollasalar karını rahatsız etseler ne hissederdin? sırf reyting uğruna değermiydi be güzelim? yok yok senden olmazmış ertemim bunu anladık.
biz her zaman ertem şener'i futbolcular hakkında sürekli bilgiler verip bizi eğlendiren komik maç spikeri olarak tanıyorduk ta ki beyaz tv spor müdürü olana kadar. bundan öncesinde de beşiktaşlı olduğumdan kendisi ben kaka bjk'ye gelince beşiktaşlılar bana küfür ediyordu ama gsliler gelebilir diyorlar. işte iki kulüp arasındaki fark bu diyerek sıçmasını unutmuyorum zaten. konumuza gelelim bu arkadaş reyting uğruna sağlık tehlikesi bulunan ümit özat'a kendisine şerefsiz denilen bir telefon kaydını dinletiyor ve ümit'in bunu kabullenemeyeceğini bildiği için asıl amacı ümit'inde rızasıyla bunu programa koyup onu gaza getirmek ki başardı. adam kendini kaybetti. işin komik tarafı kendi çalışma arkadaşlarına ufuk özertenle röportaj yapacağım ayağına ya abi takmışlar bir 60 bin maaşa diyip, ümit'e şerefsiz denmesinden sonra abi lütfen arkadaşlarım hakkında öyle konuşma diyemeyecek kadarda yalaka biriymişsin ertem. ertesi gün olan programda bu kaydın abi bir 60 bin maaşa takmışlar kısmınıda güzelce sildirip öyle göstermiştir kendisi.