Ömrümüz olurda o günleri görürsek şu diyeceğim bir kenarda dursun: iktidar değişince, malum zat! popülaritesini yitirip koltuğu kaptırınca, erkan tan'ın yeni sahiplerine yapacağı güzellemeleri izlerken bir yandan bu entariyi göbeğimi kaşıya kaşıya okuyacağım.
bu adam chpli tahminim ekmek parasi deyip akplilerin hosuna gidecek biseyler yapmaya calisiyor, ama yalakaliga donuyor ve beceremiyor... dunyasi kucuk, kafasi empati yapmaya basmiyor ve yaptigi is soytariliga donusuyor bari adama kameremanlik isi verinde iskence etmeyin.... niye hala sunuculuk yaptigini anlayamadigim sahis...
Tanırım iyi çocuktur, evet bu adamla olan sorununuz ne? Neden nefret ediyor sunuz? Adamın tek suçu reisi sevmek ve mehteri vermek bu bu yüzden insana bu yapılır mi?
Düşünsenize pandemi sürecinde bu zatla aynı evdesiniz.
Yok arkadaş, ben gönüllü hastanede çalışırım, çöp filan toplarım mesela, artık elimden ne gelirse.