Az önce radyo da “izmir i sel götürüyor” derken ses tonu üzülmekten çok mutlu gibiydi.
Bide israil den bahsederken “böyle bir devlet yok, israil siyonistlerin terör örgütüdür” dedi bu zat. dış işleri bakanlığına da bir sor istersen erkan bey bu adamların bizde konsolosu büyükelçisi var... baya resmi olarak tanıyoruz bu devleti biz.
Tayyip sıçma dese sicmayacak, bokumu ye dese üstüne ketçap döküp yiyecek kadar haysiyetsiz soytarinin teki. Önceleri iktidara giydirdi demek ki kulağını iyi çektiler. Ama şuan ki hali de Cidden mide bulandırıcı. Utanç sebebi ailesi için. Uzak olsun.
böyle adamlar her devrin adamı. yarın devran değişse bu adamı akplilere söverken buluruz. ver oradan izmir marşını der. ama tabi kendini bu tarafa sevdiremez. yok olup gider.