ya oğlum ben gelmişim 40 küsür yaşıma la fonteineden masallar dinlemeyi bırakalı 35 sene olmuş bana masal anlatmayın ya. sizin mazinizin son 35 senesini ben canlı canlı izlemişim bana masal anlatmayın. gs temizdir asla yapmaz neee tofaş araba mı biz hayatımızda tofaş görmedik yaeaeaea denizlispora giden bavul mu ? biz bavul kullanmayız ki galatasarayız bizz tertemiziz ihihihihi haluk ulusoy kim ki yaa otobüsçü deyil mi oo vahap beyazı hiç duymadım arda kardeşler kimin kardeşiymiş ki zorbay küçük kim çok mu küçükmüş hiçbirini bilmiyoz bizz... geçin bunları ya allah aşkına gidin 30 yaş altına anlatın.
kartoncu hala riv riv ediyorsun be birader yazdığına kendin bile inanmıyorsun maksat iş olsun. oğlum bir transfer mevsiminde 150 milyon euro sadece futbolcu bonservisine veriyorsunuz florya ormanında para ağacı mı var sizde oradan mı topluyorsunuz euroları ? 5 sponsorunuzun 4 tanesi "isimsiz" sponsor amk. ne lan bu esra erol programı mı ismini vermek istemiyor kimse. sizin etiniz ne budunuz ne daha 5-10 sene önce başkanınız kanal kanal gezip 5 liraya bileklik satıyordu bu paralar vahiy yolu ile mi indi size ? yapmışlarsa cebe atmışlarmış gs yi ilgilendirmezmiş. hala masal okuyorsunuz ya. sadettin saran kokain içti diyorlar tüm fenerlilere müptezel diyorsunuz ama erden timur kamyon kamyon para aklıyor gs yi ilgilendirmez diyorsunuz. şunları aklı başında adam yazmaz yahu..
Eğer bunları yapmışlarsa cebe atmislardir parayı mağdur galatasaraydır
O paraları gidip galatasaray için kullanmazlar bunu anlamıyor sunuz
Ama sizinkiler ne var ne yok fenere basar Çünkü kendi malı.
Mel yine ihtimaller üzerinden masal okumışsun olduysa yaptıysalarla. *
Lan olum bir şeyle ilgili göz alınmak da kesin o olgunun içerisinde olduğun anlamına gelmez. Misal sado uyuşturucu için yer temini, üretimi ve kullanımından alındı, ama mahkemeye kullanımdan sevk edildi…
Öyle bir şey yaptı ise daha bırak maça gitmeyi ismi bile galatasaray ile aynı cümlede geçemez. Yani bizde yaptıysam galatasaray için yaptım falan demek kurtarmaz çünkü.
25.12.2025: GS Başkanı Dursun Özbek: "Yasa dışı bahisle Galatasaray'ın hiçbir işi olmaz. Kimse Galatasaray'ı bu işlerle ilişkilendirmeye kalkmasın. Bizim bu taraklarda bezimiz yok!"
26.12.2025: Eski Galatasaray Sportif AŞ Başkan Vekili Erden Timur yasa dışı bahisten gözaltında.
evet kartoncu kardeşim haklısın karaborsa bilet paraları, kaçırılan vergi paraları, oyuncu maaşlarının düşük gösterilmesi, yasa dışı bahis firmaları ile yapılan sponsorluk anlaşmaları bunların hiçbirisi gs için yapılmamıştır zaten..
misal formanızda yasa dışı bahis firmasının reklamı ile sahaya çıktığınızda aslında galatasaray değil erden timur spor sahaya çıkıyordu galatasaray ile ne alakası olabilir ki amk..
adam misal kara parayı gs için aklamışsa ne olacak peki ? belki karaborsa bilet işini bu organize ediyordu osimhenin parası oradan çıktı icardinin mayışı oradan ödeniyor o zaman ne olacak. bireysel suç bizi ilgilendirmez deyip adamı satıp sıyrılabileceğinizi mi zannediyorsunuz *
ali koçun radarına giren ve konuşmasında fenerbahçe seni not etti her gece bizi düşün özelikle benim başkanlığım bittikten sonra dediği ve erdenin gözaltına alınmasıyla son bulan gs nin sıkıntılı yöneticisidir. bu herifle ilgili bildiklerimi buraya yazsam ortalık karışır o derece sıkıntılı biridir.
adamın hayatı galatasaray kanka kimin parasını aklamış olabilir başka * yaa biz de kaç gündür "durun bi olm mevzu neymiş anlayalım" diyoruz ama zerre dinlemiyordunuz. ne oldu da şimdi masumiyet karinesidir kişilik haklarıdır gizliliğin ihlalidir falan aklınıza geliverdi..
durun bakalım olum kimin parasını aklıyor adam once o bir cıksın ortaya zaten o duruma göre yargılanma durumu şekillenir. durumu görselolarak anlayacağınız bir video kouyourum şuraya da *
adam gözaltına alındı üstelik suçlamalar kara para aklama gibi ağır suçlar ama tek bir entry yok ? galatasaraylı "adaletin keskin kılıcı" gibi takılan arkadaşlar saadettin saran başlığını sol frameden indirmiyorlar ama o adaletin kılıcı kendilerine dik ve keskin durmuyor hiç nedense..
Cinconlu Tokatçı. Fenerli Jailson gibi... Tek fark biri Cinconlu öteki de milleti tokatlıy... Yo, düşündüm de aslında ikisi de Cinconlu tokatlıyor. Fenerli biri bunun yaptığını niye alsın ki :-).
Tokatçı. Öyle böyle değil. Yatırım vaatleriyle ki hepsi (sözleşmeli ) yurdun neresi olursa olsun millete çakıp ardından yo ben yapmadım benim sorumlu değilim diyen şahıs . Ve hala da satmaya devam ediyor . Medya gücünü de parayla kullanıp ortalık hala süt liman takılıyor . Ha Türkiye’nin portresi diyelim buna . Biz: nef city 82 , bkz : nef mağdurları diye bir gerçek var .
Piyasa da en güvenilir olduğunu iddia edilen dolandırıcıdır. Biz de zamanında Nef ismine güvenip bir yer aldık da lakin onca yıl geçmesine rağmen hala bir adım atılmamıştır. Haliyle piyasa da onlarca projeleriyle reklam yapmaya para toplamaya devam edip milleti tokatlamaya devam ediyorlar . Dikkat edin ve uzak durun !! #nefcity82 Nef arsa diye uzar gider bunlar .. medya gücünü elinde bulunduran ve de sosyal medya da anında olumsuz yorumlara müdahalede bulunuyorlar .