sağlam topçu "zenci oldugu için ırkçılığa maruz kalmış futbolcu." bu hırkçılık hastalığı giderek kanımızın içinde yuva yapmaya başladı dün adı lazım degil fenerli bir t(o)p.(ç)u "Trabzonun futbolcusu zokoraya piss zenci demiş" zengileştikçe avrupayi oldukça oradan hastalıklar kapıyoruz. "eskiden din mesep kürt türk ırkçılıgı vardı" şimdi bu kareneye bir de "zenci" eklendi .. acınası bir durum.
gelen taraftara gardını almış, biraz daha yaklaşsa boynuna dolucak olan topçudur. siz siz olun maça gittiğinizde sahaya inip kovalamayın onu, sonra triplerden çıkamazsınız.
profesyonellik adı altında vakit geçiren, sahtekarlık yapan..çok oyuncu gördüm ama bunun gibisini görmemiştim. bir oyuncu
tribünden bir adamın sahaya atlamasına neden olacak kadar zıvanadan çıkarıyorsa orada bir arıza var demektir. bakın bu
toplu olarak galatasaray takımına veya hekeme karşı bir saldırı değil, adam spesifik olarak direk eboue'ye geliyor.
ırkçılık da yapmıyoruz ve şöyle diyorum bu çok değerli siyahi arkadaşımız hayatımda gördüğüm en büyük sahtekar.