2011-12 sezonunda şampiyon olan galatasaray futbol takımında skor hanesine adını yazdırarak skora katkıda bulunan ve şampiyonlukta emeği olan futbolcudur ...
galatasaray'ın ''kale gibi sağlam'' olan defans oyuncusudur..fizik olarak çok güçlüdür..zaman zaman hücuma da katılmakta olup asist yapıp, gol atabilmektedir..
Taraftarı provoke ettiğini söyleyen taraftarların, son 3 sezonda ki herhangi bir Galatasaray-Antalyaspor maçının özetini izleyip, provokenin ne demek olduğunu Ömer çatkıç'tan öğrenmelerini tavsiye ederim.
2 bjk maçında da aynı şeyleri yaptıysa, 2 maçta da aynı muameleyle karşılaşmış olmasındandır. 2007 senesinde Galatasaray-Fenerbahçe maçından önce yaratılan " Galatasaray, Fenerbahçe'yi alkışlasın " gündemi taraftarı çileden çıkartmış ve sahaya atılmadık madde kalmamıştı. Gündem ne olursa olsun, sonuc ne olursa olsun taraftarın tutumunu haklı göstermez. Bu olayın ışığında, ( çok daha vahim olaylar yaşanmıştı o sene ) hiçbirşey taraftarın sahaya girmesini ve benzer reaksiyonları haklı göstermez.
Taraftarı bu noktaya getiren, içinde beslediği gizli şiddet eğiliminin dışında, yayıncı kuruluş, adaleti ve kuralları işletmeyen TFF, popülist medyadır. Elbet Bu vebalin altında ezilecek gelişmeler kendilerinin karşısına çıkacaktır.
kendisini asla ırkından dolayı rencide etmedim, etmeyeceğim oyuncudur.
amma...
bak arkadaşım, sen inönü'deki iki maçta da taraftarla, hakemle bolca oynadın mı? oynadın. özellikle 16 nisan tarihli beşiktaş-galatasaray maçında neredeyse her pozisyonda abartılı hareketlerle hakeme itiraz ettin mi? ettin. şimdi ben sana soruyorum, arsenal'de oynadığın yıllar boyunca bir kez bile bir hakeme böyle itiraz ettin mi?
ettim deme cüssene bakmam ağzını yüzünü skerim senin, çocuk yaşımdan beri premier lig izliyorum ben. sırf senin değil en azılı adamların bile kediye döndüğünü gördüm, roy keane mi dersin, joey barton mu, hatta di canio..bu adamların hiçbiri senin o antipatik hareketlerinin yanına bile yaklaşamadılar.
ingiltere'yi geçtim, ondan önce oynadığın belçika'da, beveren'le çıktığın bir maçta belçikalı bir hakeme böyle itiraz ettiysen onun üzerine oynadıysan gel bana istediğini yap, ağzıma sıç benim. ama yapmadın.
ha gerçi elmander gibi bir adamın bile kendini yere atar hale geldiğini gördükten sonra iş yine ister istemez fatih terim'e geliyor. işte başarı için her şeyi mübah gören felsefenin ürünüdür arsenal'daki eboue ile galatasaray'daki eboue arasındaki fark.
not: kendisine tribünlerden yabancı maddeler atılmasını, sahaya giren bir andavalın kendisine saldırmaya kalkmasını asla onaylamıyorum.