amaçlarına yavaş yavaş ulaşan örgüt. ırak-şam hattında güçlenmektedirler tabi bu da maliki'nin amerika köpeği polisleri askerleri adına olumsuz bir durum. çünkü daha çok ırak'ı suriye'yi bombalayacaklar. ardından ise muhtemel hedefleri bahreyn-yemen hattı olacaktır.
ayrıca bu adamların insan kaynağına gelince; hücre tipi yapılanması olan örgütün yalnızca avrupa'da; bakın sadece avrupa diyorum tam 50 milyon kişiye varan ve bunları aktif hale getirebilecek potansiyeli vardır. askeri anlamda bakacak olursak, el kaide kadar tecrübeli savaşçıları olan ikinci bir örgüt hemen hemen yok gibidir.
yapılanma ve stratejileri akıllara zarar yöntemlerden oluşan örgüt, liderleri öldürülse de dağılma sürecine girmiyor ve girmeyecektir, bin ladin öldürüldü, en önemli komutanları zaman içinde öldürüldü, eymen ez zevahiri'de öldürülebilir ancak örgüt yine de çözülme sürecine girmeyecektir. arap halkların önderliğindeki bu hareket; ihvan'ın yerini zamanla alacak gibi görünüyor.
Kendilerini adam sanan muslumanimsilarin bir araya gelip, karsilikli kan emip, kafa patlatan, mecazi degil gercek anlamda kafa patlatan, bir fasist grup. Orgut bile diyemeyecek kadar kucukturler.
Su an karsiniza alip sorsaniz, vatanlari, milletleri icin adam oldururler. Muslumandirlar cunku onlar(!) devlet aski bi yerde olmak zorunda degil mi? Yoksa dusunsenize, bu alevileri kim temizleyecek? Dusunun beynini siktiklerim, dusunun. Benim icin de dusunun.
bu aralar (haberlerde anlatılanlara göre)kürdistan aşıklarının götünden kan alan terör örgütü. "terörle terörü öldürmek nedir lan?" sorunsalını akla getirir. ateşi ateşle söndürmek gibidir efenim. tabi özerklik kurulduğunda ıslak klozete oturacaklarını anlayınca göt tutuştu tabi. neyse. akepeli namı diğer "evlerinde zor tutulan efsanevi %50 kahraman ordusu"nun beğenisini yavaştan topluyor gibi. hadi bakalım. bombaları vücutlara implant etmek için deney namına yüzlerce masumu katleden örgüt kahraman olmaya doğru ilerliyor. artık güneş batıdan doğsa bile şaşmam bu koduğum memleketinde.
Canlı bombalar artık patlayıcı maddeyi vücutlarına implant edeceklermiş. yani artık tespit edilmeleri
imkansızlaşıyor.bu yöntemle dünyanın bir çok yerinde sürü ile insan öldürülecek.
eğer pkk ve onun uzantısı pyd ile mücadele ediyorlarsa allah onlardan razı olsun. terörist olmaları, yıllardır pkk ile dişe diş mücadele eden bir iradenin özlemini çeken türk halkının desteğini aldıkları gerçeğini değiştirmez.
bir zamanların anti-emperyalist söylemleri ile sempati toplayan fakat yaptıkları hatalı politika değişiklikleri ile çöküş sürecine giren örgüttür. Bu hatalı stratejinin en önemlilerinden birisi küresel mücadeleden yerel mücadeleye geçmeleridir. Eskiden ABD deki odaklara saldırıp anti-emperyalist cepheden destek alabiliyordu , şimdi Suriye, Katar eksenine sıkıştırdıkları yerel saldırılar kimsede bir etki yaratmıyor. Diğer hatalı politikası şiii düşmanlığı, bu yüzden zamanında iran'dan destek alırlarken şimdi en büyük Şii nüfusunun yer aldığı iran'dan destekleri çok azalmış durumda. Öte taraftan yerlellerde rejim karşıtı gruplarla yaptıkları hatalı işbirliği ile hatalı politikalarını devam ediyorlar.
Bütün bunlar sürerken Suriye'deki islam emirliği hayalleri, Kürtlerin Rojava ayaklanmaları sonucu suya düşmüş durumda.
yeryüzündeki en aşağılık en şuursuz terör örgütlerinden birisi. ota boka bomba atmaya bayılır can almaktan ayrı haz duyarlar. sorsan firdevs cennetine gideceklerini kendilerine yüzlerce köşk vaad edildiğini her köşkte yüzlerce bakire hurinin onları beklediğini söylerler.