şöyle ki amerikanın afganistanı işgal döneminde, taliban olan topluluğun adı bir anda usame bin ladin diye bir adamın önderliğinde el kaide oldu. bu ladin kişisi daha önceki yıllarda neden bu kadar göz önünde değildi? bu el kaide terör örgütü daha önceki yıllarda neden bu kadar hiperaktif değildi? kimse bu soruların cevaplarını aramıyor ya da aramışsa da bulamıyor maalesef.
amerikanın emperyalist düşüncesini yaymak adına, daha doğru bir ifade ile amerikanın dünyayı kurtaran adam mottosunu dünyaya yutturmak adına girdiği dehlizler içinde, bizleri de karanlık sularda avlama girişiminin bir halkası olarak görüyorum ben el kaideyi. el kaide terör örgütü amerika çıkışlı haberlerin sayesinde tanınan ve bana göre mossad, cıa gibi kurumların düzenlediği saldırıların müsebbibi olarak dünyaya tanıtılan fason bir kurumdur.
yayınlanan bant kayıtları ise teknolojinin devi olan amerika için birer çocuk oyuncağıdır. kim bilir belki de el kaidenin üs olarak kullandığı oda beyaz sarayın bir kenarıdır ve bir masanın üzerindeki isimlikte de usame bin ladin yazıyordur.
zamanında amerika nın; s.s.c.b. ile afganistanda kapışsın diye el bebek gül bebek büyütüp,beslediği daha sonra amerikanın başına bela olan taraflı,tarafsız herkes tarafından her ne kadar terör örgütüde olsa sempati duyulan,,dünya ticaret merkezinin ağzına sçan terör örgütü..
kendi yaptı kendi buldu diye tabir edilen amerikanın bir zamanlar kullandığı topluluk.her şeyi ve her yeri avuncunda tuttuğunu söyleyen amerikanın ele başını bulamadığı (bkz: usame bin ladin) terör örgütü!!!