7.
Ver TRT 1, TRT 2, TRT 3 e millet bayram etsin be hoca. Yok frekansa gireceksiniz yok yatay polarizasyon bla bla bla. ilkokul, ortaokul, lise bu 3 kanala dağıtılsın bitti gitti.
8.
açılımı; Eğitim Bilişim Ağı'dır. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından oluşturulmuş, olan.
14.
meb, dün " salı günü yaşanılan eba sıkıntısı hızlı ve sonuç verilebilir işlemlerle çözülmüştür"
dememiş miydi ? çok da güzel çözülmüş.
12.
Şuanda çökmüş sitedir. Bu nasıl bir rezilliktir anlamış değilim. Kağnı gibi ilerliyor resmen . Bir derste açılsa bir derste açılmıyor. Abv.
13.
Biliyorsunuz ki ebanın çökmesi iyi bir haberdir. Türk insanının eğitime verdiği önemi gösterir. Yoksa asla altyapı yetersizliği değildir. Evet.
13.
yoğunluktan dolayı çökmektedir.
14.
Umarım yarın çökmez.iki dersim var.