seçtiği adamlar ile çoğunluk profili hakkında bilgi edinilebilecek, nesi meşhur derseniz "tezeği" denebilecek, üniversitelerde tez konusu olabilecek bir topluluğun yaşadığı bölge. allah tem otoyolu dışında düşürmesin..
hak,hukuk,adalet diye sadece yürüyen bir kalabalığa rte ve akparti bayrakları açarak ne kastetmeye çalıştıklarını anlamadığım şehirdir. sığ ve yobaz görmek isteyen varsa gitsin gezsin efendim.
Şu an yagmurlu bir güne başlayan şehirdir.
Ve evet yüzde 70 evet diyecek kadar da yobaz insanlarla dolu şehirdir.
belki ortalamayı yükseltiriz dedik ama olmadı.
maalesef ki olmadı.
Bugün gideceğim zaten. Ne hali varsa görsün bana ne.*