dunkirk

    57.
  1. christopher nolan'ın diğer filmleriyle karşılaştırıp "kötü film olmuş." demek saçmalık olur. Zaten Diğer filmleriyle konu olarak tamamen farklı.
    Tarihi bi konuyu kendi hünerleriyle harmanlamış ve olağanüstü olmasada kaliteli bi world of war 2 filmi ortaya çıkmış. Ses ve görüntü kalitesi nolan klasına yakışır şekildeydi. Er Ryan' ı kurtarmak filminde olduğu gibi çatışma sahneleri olmayacak. Bence beklentilerin altında çıkmasının nedeni insanların daha çok çatışma sahnesi izlemeyi ummalarıydı.
    Özetle film size savaş anında yaşanan o çaresizlik ve hayatta kalma mücadelesini anlatıyor hatta bu hissi yaşatıyor diyebiliriz, tavsiye ederim.
    12 ...
  2. 20.
  3. 21 Temmuz 2017'de Abd'de gösterime girecek olan aksiyon-tarih filmi, 2. Dünya Savaşı sırasında kuzey Fransa'daki Dunkirk şehrinin tahliyesini anlatıyor. "Christopher Nolan"ın yönetmenliğini yaptığı filmin başrolleri şöyle;

    (bkz: Tom Hardy)

    (bkz:   Mark Rylance)

    (bkz: Kenneth Branagh) ve

    (bkz: Harry Styles).

    Görsel de ekleym;

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1295459/+
    14 ...
  4. 60.
  5. Nazi'siz bir naziler'den kaçış filmi. Bir tane nazi askeri göstermez mi insan? Ayrıca filmi churchill'in sözleriyle bitirmek.. Ne bileyim fazla mı yalamışlar acaba...
    7 ...
  6. 26.
  7. 3 gün sonra dünya genelinde vizyona girecek 106 dakikalık nolan filmi. Nolan bu sefer en iyi yönetmen oscar'ını alacak gibi duruyor, şimdiden yorumlar aldı başını gidiyor zira.

    imdb notu: 9.6
    Rotten: 98
    Metascore: 97

    Görüldüğü üzere puanlar da uçmuş durumda, heyecanım bine katlandı ne yalan söyliyim. Yeni posteri https://galeri.uludagsozluk.com/r/1484108/+
    7 ...
  8. 47.
  9. dog fight için gidip hayal kırıklıklarıyla döndüğüm film. spoiler içericek birazdan entry.

    --spoiler--
    spitfire'ların keklik gibi bf 109 avlamasına mı, bombardıman uçaklarının 200-300 metrelerde seyir etmesine mi, bombardıman uçaklarının taretlerinin useless olmasına mı, motoru durmuş spitfire'ın bf 109 avlamasına mı, yoksa inişe 30 metre kala tekerleri indiren pilota mı üzüleyim bilemedim. vurulan tüm uçakların düşme sebebi motora isabet. arkadaş bu spitfire'larda 20 mm'lik top var top. bir tanesinin kanadı kırılsın, pilot vurulsun bir şey olsun lan. ama yok, olmadı. hepsi ama hepsi beyaz duman tüte tüte denizi boyladı. spitfire pilotu bf 109'lar için yükselip tepelerine bineriz gibisinden bir şey söyleyebiliyor. bf 109'a? siktir git.
    --spoiler--
    7 ...
  10. 42.
  11. BiR SiNEMACI OLARAK 10 ÜZERiNDEN 6,5 verdiğim film. imax izlemeniz tavsiye edilir. Filmde cgi kullanılmaması, ışığın doğal olması, uçaklar ve gemiler birebir kullanıldı restore edilerek, saygı duyulası... öncellikle bu bir savaş filmi değil. bir grup genç askerin hayatta kalma mücadelesi. görüntü kompozisyonlarını beğendim. Her neyse... Gözüme çarpan bir iki şey var. Birincisi ; imkan olduğu halde pilotların paraşüt kullanmaması. ikincisi ; müzikler güzel olduğu halde her sahnede boğması. Hep bir arka planda ses vardı. Yer yer durulması daha güzel olurdu. Biraz yordu. izleyecekler için fazla spoiler vermek istemiyorum ama tom hardy'nin filmde daha fazla etkin olmasını isterdim veya ünlü bir oyuncu daha komutan olarak film de etkin olabilirdi.
    6 ...
  12. 70.
  13. Öncelikle konusunu 2.dünya savaşı görüp aksiyon filmi izleme düşüncesiyle gidecekler gitmesinler. Film bildiğin dram çünkü. Aksiyon sahneleri yok denecek kadar az. Aksiyonu bırakın diyalog bile yok nerdeyse. Görüntü ve ses yönetmeni harikulade iş çıkartmışlar. Nolan deyince memento gibi inception gibi afallama niyetiyle gidiyorsunuz ama öyle bir durum söz konusu değil. Yaşanmış bir durum anlatıldığından şaşıracak bir durum yok maalesef.

    Ve evet, konusu almanlardan kaçış olan bir filmde bir tane alman görünmemesi trajikomik. Ve yine evet, ingilizleri baya baya yalamışlar.
    5 ...
  14. 18.
  15. 2.
  16. Christoper nolan ın 21 temmuz 2017 de gösterime girmesi planlanan filmi. Filmin müziğini Hans zimmer yapacak. Konusu ise ikinci dünya savaşı. Tahmin ediyorum ki IMDb de top 250 listesinde ilk 20 ye kesin girecektir. Deprem etkisi yaratacak bir film olucak.
    5 ...
  17. 52.
  18. (bkz: spoiler)
    )kurgu olarak biraz karışık gelmiş bir çok izleyen kişiye. Film 3 farklı koldan ilerlediği için bir konu bütünlüğü, basit bir işleyiş bekliyoruz haliyle türk kafası işte. Buna benzer çok film var işleyiş olarak söylüyorum. Sanırım en iyi görüntü ve en iyi ses oscar ını alır. Yani bu film dururken bu iki ödül ü başkasına verirlerse ayıp olur gerçekten adama.
    Film konu olarak sanki ekaik kalmış yada herkes büyük bir savaş filmi beklentisi ile gittiği için bir tarafı boş kalabilir beklentilerin.
    Ben çok beğendim gidin mutlaka sinema da izleyin.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük