Açık ara NBA'in en iyi basketbolcusu. Bir tarafta milyar dolarlarla bir yerlere getirilmeye çalışılan Miami Heat, öbür tarafta sırf oradaki adamlar gibi spektaküler hareketler yapmıyor diye aslında herkese verilen paranın kat kat fazlasını hakeden Dirk Nowitzki. inanılmaz oynuyor. Aşk Olsun'da vardı, Zeki Alasya-Metin Akpınar'ın Devekuşu Kabare döneminden Aşk Olsun serisinin içinde, herkes camdan içeri bakarken, Selim Naşit gelip "bakanlar çekilsin, başbakan geldi" derdi. Dirk Nowitzki oynadığı zaman tüm o artist bebeler ne yaparsa yapsın yetmiyor. Mazlumun yanında olmak desem, tam öyle de değil, sonuçta Nowitzki de ayı gibi para kazanıyor ama NBA'de herşeyin en iyisini hakeden tek adam gibi oynuyor. Hele hele geçen maçların birinde ateşler içinde içinde çıkıp gene inanılmaz bir basket oynayıp yine ortalığı kasıp kavurdu. Gerçekten helal olsun ne diyelim. Yemişim Lebron'ı, Kobe'yi... Adam olun adam. Gerçi onlar da süper ama. Ne bileyim, Nowitzki daha bizden.
lebrona inat nowitzki nin takımı kazansın dediğim kişiliktir efendim. takip ettiğim kadarıyla çok mütevazi de bir adam. daha bir artistiğini görmedim maç içindeki hırsı hariç. sen clevandı bırak sırf yüzük alıcam diye wadein takımına gel eee be lebron o yüzük patlar inşallah bir tarafında. burda alman disiplini var. tabi hala güçsüzün yanında olma psikolojisinden kurtulamadım yine de kusura bakmayın.
alman olmanın manası disiplinden geçer. basketbo ise sporun disipline bürünmiş halidir. eksik olduğun noktaları gider doğruları yapmaya devam et ve üzerine koy. nowitzki lige ilk geldiğinde sadece şut atabilen, ki çok iyi atabilen, bir uzundu. ama her hücumun bir savunması vardır. nowitzki sadece şutunu geliştirmedi. potaya gitmenin yollarını buldu, savunma yapmasını öğrendi, ve bugün finalde takımını sırtlayan birinci öğe oldu.
nba nowitzki gibi çok uzun gördü. sadece pozisyonu için değil sıradan sg'ler için bile iyi şütör olan adamlar cacık olmadı. zaten nowitzki kadar yetenekli olmakla nowitzki olmak arasındaki yegane fark da budur.
geçen gün oynadığı miami maçında 39 derece ateşle falan oynamamıştır. oynandığı gün 39 derece ateşi vardır maç sırasında bir şeyi yoktur. götünüzden kahramanlık hikayeleri uydurmayın.
dün geceki maçta hasta olmasına rağmen sahaya çıkıp 21 sayı 11 ribaund ile oynayarak bu sene yüzük kazanma konusunda ne kadar kararlı olduğunu göstermiştir. gemisini terk etmeyen kaptandır. saygı duyulması gerekendir.
son dönem yıldızlar arasında belki de türünün tek örneği olan basketbolcu.lebron gibi kobe gibi abartılı fauller almaya çalışıp kendisini yere atıp artistik davranmıyor.hakeme oynamıyor.basketbolunu oynamaya çalışıyor.
senelik 17 milyon alıyor diye hasta bir şekilde sahaya çıkma zorunluluğu olmayan all stardır. adamın götü büzüşse ve hastayım dese istedikten sonra o maça çıkmaz finalde olsa fark etmez. bizler 17 milyona götümüzü ateşler içinde siktirebiliriz ama nowitzki için ve ona 17 milyonu verenler için öyle değildir durum. o kendisi için çıktı o maça eli ayağı tuttuğu surece takımını da yanlız bırakmayacaktı.