ifadesi boyunca ağladığı, kendisine yöneltilen sorulara, “Şirketlerin hareketleri, para giriş çıkışlarıyla eşim ve muhasebe birimi ilgileniyor. Ben sadece reklam yüzüyüm" şeklinde cevap verdiği belirtildi…
Ben devlet olsaydım o kadının devlete olan borcunu alır kadını serbest bırakırdım ama böyle bir görmemiş takip eden insanların işe yarayan doku ve organlarını alıp doku ve organ bekleyen hastalara verir kalıntılarını da gübre yaptırırdım.
BU ESTETiKLi ÇiRKiN LÜMPENiN GEREKEN CEZAYI ALACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM. BiR SÜRE SONRA UNUTULUP KISA BiR SÜRE SONRA SALIVERiLECEKTiR. YURTDIŞINA PARA KAÇIRMAYI AKIL ETTiYSE YiNE RAHAT BiRYAŞAM SÜRECEKTiR.
Bu gerzeğe
Yavrum kara para akliyorsun cok kazandigini arada bir göster demişler
O da yuzune gozune bulastirmis
Hani yagi bol bilan gotünede surermiş lafi varya işte bu o.
unutmayın gerçek zenginler asla gösteriş yapmazlar. çıkarıp para verecek kadar gösterişsiz yaşarlar.
her şeyin en ucuzunu kovalayan zenginler biliyorum. bir prof tanıyorum. alanında en başarılarından.gerçekten mücizelerine tanık olduğum benim için çok kıymetli bir adam. adam bütün bir yazı iki adet kıyafeti dönüşümlü giyerek geçirdi.
saygımdan diyemedim bro çıkar şunları. adam çocuk ortopedisti sayesinde çocuklar yürüyor koşup oynuyor.
Kolay yoldan parayı vurmuş fakat her hareketlerini insanların gözüne sokarak kendilerini patlatmış olan çok zeki ama bir o kadar da cahil olan biridir.