benim gözümde efsanedir, çoğumuzun gözünde de öyle. bazen galatasaray maçı izlerken aklıma geliyor ve "bu adam bizde oynuyor amk ya" demekten alamıyorum kendimi.
lakin;
sahada wesley sneijder ve selçuk inan gibi iki duran top ustası varken topun başına geçerek "ben vuracam" demesi, defansı eksik yakaladığımız çoğu pozisyonda yanındaki takım arkadaşlarını siklemeyip kaleye vurması, gereksiz yere 3 rakip oyuncunun arasına girip topu ezmesi yani kısaca "ben drogba'yım sikerim" moduna girmesi sadece beni değil takımını objektif bir şekilde değerlendirebilen diğer galatasaraylıları da rahatsız ediyordur.
drogba'nın gol attığı ve kazandığımız bir fenerbahçe maçından sonra bunları yazıyorum dikkatinizi çekerim.
kendisi zaten karakter olarak defansif yönü kuvvetli bir forvet. kornerlerde gelir top çıkarır, orta sahaya gelir oyun açar, sahte koşuyla partnerine pozisyon hazırlar ama bu rolü iyi niyetle de olsa abartmaması çok daha iyi olacak bence.
çok seviyorum kendisini tabi orası ayrı.
yoksa ben de biliyorum "drogbaaaaaaa koydu çocuğu helehöle 30 cm damarlı xd xd" demeyi ama olmuyor işte, içim rahat etmiyor aq.
dünya yıldızı olan topçu. utanmaz mı insan numaradan kendini yere atmaya? gücün kalmadı koşamıyorsun numaradan yerlerdesin. ben utandım lan yerine. evet.
şu an itibarıyla türkiye'deki en iyi yabancı futbolcu. yaşına rağmen kondisyon olarak at gibi, disiplinli, zeki. belki bir hagi gibi efsane olamayacak ama hem ligde hem de avrupa'da çok büyük işler yapacağı kesin
tek rakibi şişman ronaldo'nun futbolu bırakmış hali. eheh. inşallah galatasaraylıların da bu maçtan sonra ayakları yere basmaya başlar da yerli yersiz övüp komik duruma düşürmezler kendilerini. hele ki roberto carlos'lar, ortega'lar, anelka'lar görmüş bir takımın taraftarına karşı yapmasınlar bunu.